National order is violence.
It becomes it so when ..order and nation.. oscillating.
Because this is an oscillation, it is destruction of both the nation and order.
This is order of the present age method.
Order mutually becomes an affirmative of the denial, and is made the self-same with the nation.
That is, it oscillated.
Two logics became the positive feedbacks, it oscillated, and it got scattered and lost.
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This is national order.
Violence was made the self-same with national order.
That is, national order became the homicide and a burglar.
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The order of the world of the present was a homicide.
This is a logical structure of the capital punishment and the war.
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Europe canceled the paradox of violence and order.
This is an abolition of capital punishment.
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The war might be abolition of the following.
Is it so if it does very?
Order is abolished.
It lives in not order but the life.
Neither richness nor the long life is here, too.
*。
Richness and the long life are affirmatives of the denial of the human nature.
The death is a possibility to assume the life not to be able to exist.
Then, the life becomes impossible that enables the death.
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It becomes a harmonic vibration when this is made the fixed provinces, and good music rings.
Is it a life or a death?
It is not possible to prove.
It is the meta world.
This is the world of the life.
国家秩序は暴力である。
秩序と国家を発振するとこうなる。
これは発振であるから、国家と秩序の両方の破壊である。
これが現代法の秩序である。
国家と秩序は互いに、否定の肯定となって、自己同一化している。
即ち、発振したのである。
二つの論理が、正帰還となり、発振し、散逸した。
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これが国家秩序である。
国家秩序と暴力が、自己同一化した。
即ち、国家秩序は、殺人と強盗になった。
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現代世界は、殺人を秩序とした。
これが死刑と戦争の論理構造である。
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ヨーロッパは、暴力と秩序のパラドックスを解消した。
これが死刑廃止である。
*。
次は、戦争廃止であろう。
どうやったらそうなるか。
秩序を廃止することだ。
秩序でなく、命を生きることだ。
ここには豊かさも長寿もない。
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豊かさと長寿は、人間性の否定の肯定だ。
死は生を存在不可能とする可能性である。
すると生は死を可能とする不可能性となる。
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これを定在化すると、調和振動となり、いい音楽が鳴る。
それは生か死か。
証明不能である。
それがメタ世界である。
これが命の世界である。
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