2010年7月21日水曜日

feelings and everydayness

The character is a stabilization device of the emotion, and the harmonic vibration occurs here in daily life.
Though the emotion is various
If this make to the fixed provinces = is made musical instruments, the harmonic vibration can be made.

The emotion is a part, and the whole is a harmonic vibration.

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It doesn't become musical instruments when reacting to an asunder part.
It cannot be performed.

It is a sentiment that makes feelings whole.

*。
The life in the reality and daily life is the meta world of asunder feelings.
This is the world of the life.

A physiological life becomes a mental life.
A physiological life and a mental life were intercepted by the indeterminacy principle.

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The following of the literacy rate improvement are the acquisition of the spirit.
These are quite different dimensions.

In the intelligence space, there was no spirit.
The soul is put in intelligence.
This is a spirit.

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There was no spirit though in government Japan, there was intelligence.

This is the Pacific War.
There was no reason though there was intelligence.

Japan is the Pacific War, and the translation that learns reason.

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And, the defect of reasoning was learnt.
It became super-reason.

The world is reformed by this.

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The alternate world of the reason and emotion and the inside and outside are integrated.
This is super-reason.

The table and the back are seen at the same time in this.

*。
Reason saw only a good point, and the fault was concealed.
This was environmental problems.

*。
It is possible to optimize it by expecting the match the inside and outside.
That is, the paradox in the inside and outside can be canceled.

A new intellect was acquired here.

日常性は、喜怒哀楽の安定化装置であり、ここに調和振動が起きる。
喜怒哀楽はバラバラであるが、
これを定在化=楽器化すれば、調和振動が作れる。

喜怒哀楽は部分であり、その全体が、調和振動である。

*。
バラバラの部分に反応していては、楽器にならない。
それを演奏することも出来ない。

感情を、全体化した情操である。

     *。
現実・日常・生活は、バラバラの感情のメタ世界である。
これが命の世界だ。

生理的命が、精神的命になる。
生理的命と精神的命は、不確定性原理で、遮断されていた。

*。
識字率向上の次は、精神の獲得である。
これらはまったく違う次元である。

知能空間には、精神がなかった。
知能に魂を入れる。
これが精神である。

    *。
お上日本には、知能があったが、精神はなかった。

これが太平洋戦争である。
知能はあったが、理性はなかった。

日本は太平洋戦争で、理性を学んだ訳だ。

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そして理性の欠陥を学んだ。
それが超理性となった。

これで世界を革新する。

      *。
理性と感情のパラレル・ワールド、
その表裏を一体化する。
これが超理性だ。

これで表と裏が、同時に見られる。

*。
理性は、いいところだけを見て、悪いところは隠した。
これが環境問題であった。

*。
表裏合わせた見ることで、最適化ができる。
即ち、表裏のパラドックスの解消ができる。

ここに新しい知性を獲得した。

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