Everyone is careless.
The difference might attach to the mistake by the person.
Can the person judge the person due to the honest mistake in the case of a fatal termination?
This is a problem that cannot be proven.
*。
However, a national fundamentalism denounces the responsibility.
That is, the nation is not approved if it is not assumed it is correct even if it mistakes it.
It is accustomed to this idea, and the nation judges the person.
As a result, the nation became garbage.
*。
It is a method of the society applied to here.
The person has suffering with everyone.
Everyone shares this.
And, how do you correspond as a society?
The decision is put out as a society.
*。
The honest mistake depends on the decision of the society.
It was done not to do of the decision of the nation.
Impossible proof was proven.
This is a lie and a delusion.
*。
This is cannibalism.
*。
A new society comes into existence here.
The honest mistake is assumed to be a responsibility of the society.
This is an idea of security.
It is an idea of pooled security.
*。
Making of the society to non-Euclid is necessary for this.
In a parallel lines national fundamentalism that doesn't intersect, it is not possible to solve it.
It takes the consequences in the one not responsible.
*。
It is the world of the man Copernican theory.
The standard of conscientious the good sense changes, too.
*。
The world 0 was reset.
It never has the good sense there.
The fixed point of the relation of man is requested.
The way of life changed.
Do not apply the idea of the nation.
誰でもうっかりミスをやる。
そのミスは人によって差がつくこともある。
うっかりミスで、人が死んだ場合、その人を裁けるか。
これは証明不能問題だ。
*。
だが国家原理主義は、その責任を糾弾する。
即ち、国家は誤っていても正しいとしないと成立しない。
この考えに慣らされて、国家は人を裁く。
これによって国家はゴミとなった。
*。
ここに適用される、社会の方法だ。
人には誰もが持つ苦しみがある。
これを皆で共有する。
そして社会としてどう対応するか。
社会として決定を出す。
*。
うっかりミスは、社会の決定による。
国家が決定し、即ち、出来ないことをやった。
証明不能を証明した。
これは嘘・妄想である。
*。
これがカニバリズムである。
*。
ここに新しい社会が生まれる。
うっかりミスを、社会の責任とする。
これが保障といった考えだ。
集団保障といった考えだ。
*。
これには社会の非ユークリッド化が必要だ。
交わらない平行線の国家原理主義では、解決不能だ。
責任のないものに責任を取らせる。
*。
人間地動説の世界だ。
良心良識の基準も変わる。
*。
世界は、ゼロ・リセットされた。
そこには絶対良識はない。
人間の関係の不動点を求める。
生き方自体変わった!
国家の考えを適用してはいけない。
0 件のコメント:
コメントを投稿