2010年3月16日火曜日

high quality is murder

The high quality in Japan was a homicide that killed the self.
However, this homicide killed me original.
It is an event of the Toyota syndrome of the threat and arrogance.

Even the self killed killing the self, not becoming innocence, and giving birth to innocence.
This is a threat syndrome of the government.

The government received an innocent education.
Even the human nature was finally killed.
It is a remark of the public prosecutor to whom it subjected questioning at the bar of justice.

It is the innocence, that is, brute that doesn't have the human nature.

*。
The human nature is preserved, and it works innocently.
This is a craftwork of Japan.
This is a craft of Japan.

*。
The human nature is preserved by a floor type that keeps innocent by a minor floor type, and is high-ranking.

All of we who do not include oneself become possible here.
A minor floor type and a high-ranking floor type canceled the paradox.

I had the high rank and the low order.
High-ranking human nature and minor brute.
That is, it is man who has spiritual world and the body world.

*。
The monism doesn't have this distinction.
The dualism tears up two.

It is a floor type theory that integrates this.
It might be the 1.5th floor type.

There are two types of floor men.
It is both [**] theory that cancels this floor type.

*。
The body and the spirit intersect here.
It is a theory of relativity space of the body and the spirit.

*。
The spirit and the body are both [**].
The case to divide into two and the case not divided should be able to be used properly flexibly.
It is an ambiguity to be able to do it.

The person evolves highly by this.

日本の高品質は、自己を殺す殺人であった。
ところがこの殺人は、本来の自分を殺した。
それが恫喝と傲慢のトヨタ症候群の事件だ。

自己を殺して無心になるのでなく、無心を生むの自己まで殺した。
これがお上の恫喝症候群である。

お上は無心教育を受けた。
遂に人間性まで殺した。
それが法廷で尋問を受けた検事の発言だ。

人間性のない無心、即ち、畜生である。

*。
人間性を保存して、無心に仕事する。
これが日本の職人芸である。
これが日本の工芸である。

   *。
低位の階型で無心になることと、高位の階型で人間性を保存する。

ここに、自分自身を含まないすべての自分が可能となる。
低位の階型と高位の階型がパラドックスを解消した。

自分に高位と低位があった。
高位の人間性と、低位の畜生性。
即ち、精神世界と身体世界を持つ人間である。

*。
一元論は、この区別がない。
二元論は、二つを切り裂く。

これを統合する階型論だ。
1.5階型かもしれない。

人間には二つの階型がある。
この階型を解消する両義論だ。

*。
ここで身体と精神は交わる。
身体と精神の相対性理論空間だ。

*。
精神と身体は両義である。
二つに分ける場合と分けない場合が、臨機応変に使い分けできねばならない。
それが出来る両義性だ。

これで人は高度に進化する。

0 件のコメント: