The contraposition of diligence is a rationality.
The kinematic pair is read, and this is to clearly, and to understand at once then.
The elite is a homicide burglar.
*。
Diligence and the rationality are both [**], and it is a kinematic pair it, contradiction, and paradoxes.
The one that the kinematic pair was canceled is a presence of mind.
Or, the presence of mind is resolved to diligence and the rationality.
The one that it was united is a presence of mind.
*。
The geniality and cruelty are both [**], and it is contradiction, it is a kinematic pair, and the paradoxes.
The one that the spirits were united is a character and common sense usually as for this.
The one that these contradiction was canceled is common sense and a character usually.
Patriotism and socialism opposite appear as an affirmative of the denial of the presence of mind.
It is frenzied.
Patriotism is a method of reducing the person to frenzy.
The person who says this is excited.
*。
To read in the kinematic pair is to do the essence theory.
Neither the phenomenon nor substance are to see essence.
It doesn't make a mistake in person's road when it sees in essence, and essence is pursued.
*。
Person's road or morality and etiquette appear to the essence theory.
This is not to do it correct.
However, correctness is to exclude the paved one that not is.
It is to put me on cancer.
My enemy is made in me, and it is excluded.
It is to make me schizophrenia.
My spirit is made cancer.
To avoid this is to do the essence theory.
It is not brandished by the phenomenon.
勤勉の対偶は、強欲である。
対偶読みすると、これは明らかだし、直ちに分かることだ。
エリートとは、殺人強盗だ。
*。
勤勉と強欲は、両義であり、対偶・矛盾・パラドックスである。
その対偶を解消したものが、平常心である。
或いは、平常心は、勤勉と強欲に分解される。
それを統一したものが、平常心である。
*。
優しさと残酷は、両義であり、矛盾・対偶・パラドックスである。
これを精神統一したものが、日常性や常識性だ。
これらの矛盾を解消したものが、常識や日常性だ。
愛国心や社会主義反対は、平常心の否定の肯定として現れる。
それは狂気そのものだ。
愛国心は人を狂気に還元する方法だ。
これをいう人は、殺気立っている。
*。
対偶で読むことは、本質論をすることだ。
現象や実体は、本質を見ないことだ。
本質で見て、本質を追求する時、人の道を間違えない。
*。
人の道とか、道徳・エチケットは、本質論に現れる。
これは正しいことをすることではない。
正しいということは、ただししくないものを排除することだ。
それは自分をガンにかけることだ。
自分の中に自分の敵を作り、それを排除することだ。
それは自分を統合失調症にすることだ。
自分の精神をガンにすることだ。
これを避けることは、本質論をやることだ。
現象に振り回されないことだ。
0 件のコメント:
コメントを投稿