Nation, literature, politics and economics, and management and education
All artificial acts were juvenile delinquent's crimes.
The delusion was a delinquency, and was frenzy and a crime.
Why did not this come to light?
It is because the kinematic pair was not able to be read.
It ..inside and outside.. matches and is true ..making...
*。
It lives only in the table.
That is, to live conceitedly was to have told a lie.
The conceit was a lie.
*。
These sentences are lies.
The person was alive ..this...
Why was not this noticed?
It is because the person is a child.
*。
The human race lost its coherence for the conceit.
A conceit and a bad situation were the paradoxes.
This is optimized.
That is, canceling the paradox :.
It doesn't live ..good.., and it comes to live in the four seasons.
The person only has nothing but to be alive of you.
Doing any more becomes paradoxical of the affirmative of the self-denial.
*。
Literature and the nation made a bad situation for the conceit.
It is kinematic pair function.
The situation has worsened by the request of the conceit.
The reason for incoherent is that it was alive.
*。
The human race obtained the compass that canceled the paradox as a new compass.
Toyota is developing it in the world.
*。
Only literature mass-produced the person who did not have the point of living looking for the point of living.
This is kinematic pair [**] equation.
The point of living was a delusion.
When the point of living was made, the delusion [suru] person made a lot of people a person who did not have the point of living.
*。
This is real existence of literature and the nation.
Only when fighting, real existence actually feels existence.
You need not exist when you are not so.
*。
Real existence was a fight.
Neither actually feeling only when fighting nor not fighting exists.
This is money, senses, and impression.
The person is always nothing and alive.
*。
When the delinquency and the defect are done, money, senses, and impression are needed.
This is because of fighting in the purpose.
国家・文学、政治経済、経営・教育、
あらゆる人工行為は、非行少年の犯罪であった。
妄想は非行行為であり、狂気や犯罪であった。
どうしてこれがばれなかったか。
対偶を読むことが出来なかったからだ。
表裏合わせて作る真実だ。
*。
表だけ生きること、
即ち、いい気分を生きることは、嘘をつくことだった。
いい気分は嘘であった。
*。
この文章は嘘である。
人はこれを生きていたのだ。
何故これに気が付かなかったのだろう。
人が子供だったからだ。
*。
いい気分を求め、人類は支離滅裂になった。
いい気分と悪い事態はパラドックスであった。
これを最適化する、
即ち、パラドックスを解消することは、
いいことを生きるのでなく、春夏秋冬を生きることとなる。
人はただ生きていればいい。
それ以上をすることは、自己否定の肯定のパラドックスとなる。
*。
文学や国家は、いい気分を求め、悪い事態を作った。
それが対偶機能だ。
いい気分を求めるほど、事態は悪くなった。
支離滅裂を生きていたからだ。
*。
人類は、新しい羅針盤として、パラドックスを解消する羅針盤を得た。
それをトヨタが世界展開をしている。
*。
文学こそは、生きる意味を探して、生きる意味のない人を大量生産した。
これが対偶恒等式である。
生きる意味は妄想だった。
生きる意味を作ったと妄想する人は、多くの人を生きる意味のない人とした。
*。
これが文学や国家の実存である。
実存は喧嘩している時だけ、存在を実感する。
そうでない時は、実存は必要がない。
*。
実存は喧嘩だった。
喧嘩している時だけ実感し、喧嘩していない時は存在しない。
これが金・官能・感動だ。
日頃人は、なんでもなくて生きている。
*。
非行や不良をする時、金・官能・感動が必要になるのだ。
これを目的に喧嘩するからだ。
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