2010年3月11日木曜日

Death Note Japan

Government Japan is Death Note[desuno-to].

Not under one → criminal thumb of not under one → government teacher's thumb.
This is a day this identical equation.

A not under one teacher's thumb is parents and is a child who cannot discipline it, and such anti-social man calls the patrol car, and thrusts it out to the police.

It is put on juvenile proceedings as a criminal when this is printed several times and it returns it.
Then, the reformatory does the correction education to juvenile proceedings in place of parents who cannot discipline it.
Thus, these children are recognized the criminal.

Thus, it comes to live as a criminal.
It is criminal's true colors this repeated.

*。
Be under teacher's thumb if it doesn't want to be recognized by you the criminal.

This is beautiful Japan where the boast exists.

*。
Disorder in the classroom of the topic is breaking of the prison now.
This is normal.

Therefore, Europe is coexistent to the crime.

*。
It does away with the crime.
There is no crime as brutal as this.
It is absolutely the world of evil.

This is a national principle main principle.

*。
If the crime is repeated, the prison term expands, and the crime of corresponding is done.
This is [desuno-to] of government Japan.

The maximum penalty waits in it if Japan is changed.
Thus, Japan becomes immortal through all eternity.

This boasts and a certain beautiful Japan.

*。
Japan is a prison.
Then, it lives in teacher's saying.

Government Japan was originally a prison.
The confinement room is put when poor in that.
It was a repeat criminal offender.

*。
Japan was a prison.
This is a national fundamentalism.
That is, the nation was absolutely evil.

It is a crime if going out of evil.

*。
Paradox of crime.
Is it a crime to stop the crime?

It is Europe where here was broken.
Freely of the crime, freedom exists.

In the society in which the crime, the one is a crime.
Is it a crime not to do the crime?

*。
Government Japan lives in the contradiction, that is, paradox.
That is, it lives in unknown, and it lives in incoherent.

This is a crime of the government.

To evade it is to abolish the capital punishment.
This is a civilization of the life.

Dying, order is not made.

*。
That is, the paradox of the capital punishment was canceled.

お上日本はデスノートである。

教師の言いなりにならないもの→お上の言いなりにならないもの→犯罪者。
これが日本恒等式である。

教師の言いなりにならないものは、
躾の出来ない親と子であり、
そのような反社会的人間は、パトカーを呼び、警察に突き出す。

これを何回かすり返すと、犯罪者として、少年審判にかけられる。
すると少年審判は、躾のできない親に代わって、少年院が矯正教育を行う。
かくしてこの子らは、犯罪者と認定される。

かくして犯罪者として、生きることとなる。
これが繰り返し犯罪者の正体だ。

*。
犯罪者と認定されたくなければ、教師の言いなりになれ。

これが誇りのある美しい日本である。

*。
今話題の学級崩壊は、刑務所破りである。
これが正常である。

だからヨーロッパは、犯罪と共存している。

       *。
犯罪をなくす。
これほど凶暴な犯罪はない。
それが絶対悪の世界だ。

これが国家原理主主義だ。

   *。
犯罪を繰り返せば、刑期は伸び、相応の犯罪をする。
これがお上日本のデスノートである。

日本を変えようとすれば、それには極刑が待つ。
かくして日本は永遠に不滅となる。

これが誇りある美しい日本である。

*。
日本は刑務所である。
そこで教師の言いなりに生きる。

お上日本は、もともと刑務所であった。
その中で、悪さすると監禁室入れられる。
それが犯罪常習者であった。

*。
日本自体が、刑務所であった。
これが国家原理主義である。
即ち、国家自体が絶対悪であった。

悪から出れば、それが犯罪だ。

   *。
犯罪のパラドックス。
犯罪をやめさせることは犯罪か。

ここを脱獄したヨーロッパだ。
犯罪の自由の中に、自由は存在する。

犯罪なき社会は、そのものが犯罪である。
犯罪をさせないことは犯罪か。

*。
お上日本は、矛盾、即ち、パラドックスを生きる。
即ち、意味不明を生きて、支離滅裂を生きる。

これがお上の犯罪である。

それを回避することは、死刑を廃止することだ。
これが生の文明だ。

死によって、秩序を作らない。

*。
即ち、死刑のパラドックスを解消した。

0 件のコメント: