spirit made the Chinese character in Shirakawa Shizuka.
It is said that there is jyunou=spirit in the cause of the Chinese
character.
It is exactly an ability of the charm.
That is, the Chinese character becomes it in case of the ghost play by Noronou=spirit.
Then, it can be said that a Japanese-aza is a ghost play that makes Itamashii a
hero.
*。
If you use this expression
It can be said that the Japanese culture is a ghost play that makes
the soul a hero.
This world is assumed to be a hologram.
It is assumed to be a holography by the sensibility and the intellect.
Kirakira is made in the imagination made there.
When this is Nihon Theater, it becomes it.
*。
It can be said that the ghost theater where Marebit is made a hero is a
Japanese culture.
The Japanese culture is a stage of the ability.
This can be expanded to the world.
*。
The United States is made to make war-renouncing Constitution, and
not only Japan but also Asia is defended.
As for such a mechanism, existence gets the human race the ability
and here as the mechanism including not making to the theory reason
but the judo and the art of invisibility.
It escapes from the reason space in this.
It is possible to make that man is between the people.
*。
Government Japan is thought a hard set of Noh stage when thinking so.
The subject of the stage tool is a nation.
If the abnormality is made to be recognized to the government very,
is it good?
The ghost play is a zombi exactly play in Japan.
Ghost that breaks Japan
This is a hero in law-abiding country Japan, and it hits Japan.
*。
The Japanese ghost theater is misused, and taking the shape thing
theater.
Moreover, it is an evil spirit theater where the person is calmly
killed.
It succeeded rising in the world, and good school Cai Co. and this
made Japan an evil spirit theater.
This was not person's mind.
Western Europe was put, and the Hideyoshi system made it to very bad further.
*。
Hideyoshi had the evil spirit rule a Japanese mind by the sandals legend.
Evil written in impression
The first person impulse cannot exclude the separation this.
To counterbalance this, this is carried over to making a fresh start
by the world contribution.
That is, the world is made a ghost theater.
It is possible to escape from the evil spirit theater by this.
白川静氏は漢字は呪能が作ったといった。
漢字の原因に呪能があるという。
正に呪の能である。
即ち、漢字は呪能による幽霊劇だとなる。
すると日本字は、言霊を主人公とする幽霊劇だといえる。
*。
この言い方を使えば、
日本文化は魂を主人公とする幽霊劇だといえる。
現世をホログラムとし、
それを感性や知性でホログラフィーとし、
そこに作られるイマジネーションにキラキラを作る。
これが日本劇場だとなる。
*。
マレビトを主人公とする幽霊劇場が日本文化だともいえる。
日本文化は能の舞台であり、
これを世界に拡大することが出来る。
*。
平和憲法をアメリカに作らせ、
日本ばかりかアジアを守らせる。
このようなメカニズムは理論理性に出来ることでなく、
柔道や忍術を含む仕組みとしての能、
ここに人類を存在せしめる。
これで理性空間を脱し、
人間を人間在らしめることが出来よう。
*。
こう考えると、お上日本は、能舞台のハードであるセットと考えられる。
舞台道具が国家を主体とする。
その異常さをお上にどう認識させたらいいのか。
正に日本は幽霊劇がゾンビ劇となっている。
日本を壊す幽霊、
これが法治国家日本の主人公であり、
それが日本を襲っている。
*。
日本幽霊劇場を悪用して、化け物劇場した。
しかも人を平然と殺す悪霊劇場になっている。
立身出世、いい学校いい会社、
これが日本を悪霊劇場とした。
これは人の心ではなかった。
西欧を入れ、秀吉システムは更に劣悪化した。
*。
秀吉は草履伝説で、日本人の心を悪霊に支配させた。
感動に書き込まれた悪、
これを一人称衝動は分離排除できない。
これを相殺するには、世界貢献でこれをご破算に繰り込むことだ。
即ち、世界を幽霊劇場とすることだ。
これで悪霊劇場を脱出できる。
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