A certain Japanese second-generation politician took up the comfort
woman problem.
When it was done to have not to do as a Japanese person, an old
friend was lost.
In a word, modern people give priority to feelings that are better than the
truth.
Do not criticize the person etiquette, the morality mind, and as a matter of
courtesy.
*。
The power of the state repeats the massacre by using this.
One Japanese in the supreme court has little thing to criticize the
decision that 0.2.
A Japanese society that requests the conceit doesn't criticize the
massacre of the nation.
Therefore, the slaughter might be repeated.
That is, if you make a structural sentence
Good Japanese feelings are approved to the homicide.
*。
I reached structural reason because the criticism from propriety and
the person was endured.
In the attack of the person and the society, the truth of a large
amount of fine quality existed.
In the uncleanliness, there was the beautiful one.
*。
There is a poison in the beautiful one.
There is a jewel in the dirty one if the even number is taken.
Good feelings society is the dirty world.
This might be true.
It is endured that it is dirty and obtains the truth.
The request hell was able to do the success and happiness.
*。
The present age has evolved from the fact about the truth.
It was to have endured it dirty.
This might be diversity.
ある日系二世議員が、慰安婦問題を取り上げた。
日系人としてやってはならないことをやったと、古い友を失った。
つまり現代人は、真実よりいい気持ちを優先する。
エチケットや道徳心や礼儀として、人を非難してはならない。
*。
これを利用して、国家権力は大虐殺を繰り返す。
最高裁の日本人一人は0.2である判決を非難するものは殆どいない。
いい気分を求める日本社会は、
国家の大虐殺を非難しない。
だから虐殺が繰り返されるのではないか。
即ち、構造文を作れば、
日本人のいい気持ちは殺人に成立する。
*。
私が構造理性に到達したのは、
礼儀や人からの非難に耐えたからだ。
人や社会に攻撃されることの中に、
大量の上質の真実が存在していた。
汚いことの中に、美しいものがあった。
*。
きれいなものには毒がある、
対偶を取れば、汚いものには宝石がある。
いい気持ち社会は、汚い世界だ。
これは事実であろう。
真実は汚いことに耐えて得られる。
成功や幸福を求めるて地獄が出来た。
*。
現代は事実から真実の進化した。
それは汚いことに耐えることだった。
これが多様性だろう。
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