Japan is a ghost theater where passion is made a hero.
The Japanese is a ghost of passion.
This might be connected with the humanity appearance theater.
Then, a Japanese interpersonal relationship :.
It is a ghost play that makes humanity and passion a hero.
The ghost play that makes humanity a hero is an appearance.
That is, The Tale of Genji is a ghost play that makes passion a hero.
Therefore, Japanese thought was put away in an underground labyrinth.
Therefore, it is a scenario of Nihon Theater.
*。
Male-female relationships are imaginations.
The thought holography exists with the philosophy hologram under the
soil ..that...
It to be a double composition of the holography and the imagination,
to scenarios, and acting.
Then, cool Japan :.
It becomes a ghost imagination theater where the thought holography
is made a hero.
It is an imagination that is sensed to the sensibility, and is
detected thought in the intellect.
The sensibility is made a bipolar system and it integrates with the intellect.
Then, the sensibility ghost theater where the intellect is made a hero is The
Tale of Genji.
*。
It purifies in The Tale of Genji and the intellect and the sensibility are
purified to the macrocosm.
The Tale of Genji seen male-female relationships
It was a ghost play of the sensibility to be the hero as for the
intellect.
日本は情念を主人公とする幽霊劇場である。
日本人は、情念の幽霊である。
これが人情世間体劇場に繋がるのであろう。
すると日本人の人間関係は、
人情や情念を主人公とする幽霊劇である。
人情を主人公とする幽霊劇が世間体である。
即ち、源氏物語は情念を主人公とする幽霊劇である。
従って、日本思想は地下迷宮に仕舞われた。
従って日本劇場の脚本である。
*。
男女関係は、イマジネーションであり、
その地下に哲学ホログラムと思想ホログラフィーが存在する。
ホログラフィーとイマジネーションの二重構成、
脚本と演技ということだろう。
するとクールジャパンは、
思想ホログラフィーを主人公とする幽霊イマジネーション劇場となる。
感性に感受されるのは、イマジネーションであり、
思想は知性に検知される。
知性と感性が二重構造化され一体化している。
すると知性を主人公とする感性幽霊劇場が源氏物語である。
*。
源氏物語に知性と感性は大宇宙に浄化されていく。
男女関係に見える源氏物語は、
知性を主人公をする感性の幽霊劇であった。
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