2009年3月29日日曜日

Japan power is overlearning

The structure of five vote difference constitutional decision of the supreme court justifies evil by strengthening evil by using the law, concealing evil by the decision, and making the case law.

The structure of national rule of the evil of the monstrosity is here.
This is rule of the satan.

Thus, the reality lawfully becomes satan's hell.

*。
The person can live if there are money and pleasure where.
This person's is brute, devil, and a change to the hungry demon.

In this, the person is a method of excluding the foreign body as for the mind.

The person gets autism and a dementia here.
Oneself is unrecognizable there.

*。
It was pointed out in "Essence of the failure".

The military training in Japan is excessive study.

For instance, the other party was confused by having only run away, and the other party's confusion brought the victory of Japan to the U-turn of Battle of Tsushima.
It has become recent this.

This was studied obediently, seriously, and scrupulously, and this strategy became a victory strategy.

*。
The Pacific War inside and Nagumo took this strategy twice.

The chance to annihilate the other party was abandoned once, and it was re-deciphered to the back that it was annihilated and it had avoided it.

When the other party is seen, it reverses.
This is excessive study.
It should be said autism when coming here.

The reality is not seen, and the image of the self is executed.

*。
Isn't this the Pacific War very thing?

It becomes impossible to make a U-turn, and it might be a thrust Pearl Harbor attack, and without only sinking the enemy ship, destroying until not being possible to recycle, and having improved it be the U-turns being pushed up.

The U-turn was given the final coating, and beautified with the divine wind.

*。
It is done that it is unexpected in good feelings.
This is excessive study.

Present impressed art and literature
Only it impresses of making from excessive study and it will exist.

Anyway, the reality is abandoned though it becomes good feelings.

*。
There is a reality to which a present deviation value school education is discarded.

It becomes good feelings in feelings of away the reality.

This is only a delusion and exists.
It is not seen in the delusion.
It can do nothing but exclude it about the other party if criticized.
It doesn't approve if it doesn't do so because it is a delusion.

*。
That is, excessive study is making of the delusion.

It might be also natural that the child resists.
It doesn't concentrate on the class.
The trigger does an attention defect multi movement syndrome to it by confining it in the classroom.

The class has collapsed because it beats it if the discipline doesn't become it.

*。
This evolved to a national collapse now.

Obstinacy clings, and the plan ago of tens of years set up once is defended to the last, and this is only autism and exists it is.

It is just an attention defect transitivity trouble that government official's world overflows in the coup d'etat.

It cannot be quiet, it leaves one's desk, squeaks, and the society is ..confusion.. ..[**].. [ru].

However, this is a Japan reform.

*。
It might be bad in the case to be obedient, serious, scrupulous, good.

This judgment doesn't exist.
That is, it is autism.

Supreme court decision is an autism symptom.
You should say an unpleasant delusion.

That is, this country is delusion national schizophrenia.

最高裁の五票格差合憲判決の構造は、
法を用いて悪を強化し、
判決によって悪を隠蔽し、
判例法を作ることで悪を正当化する。

極悪非道の悪の国家支配の構造がここにある。
これが悪魔の支配だ。

かくして現実は合法的に悪魔の地獄となる。

*。
人は金と快楽があれば、どこででも暮らせる。
これが人の畜生・鬼畜・餓鬼化だ。

これは人が心を異物排除する方法だ。

ここに人は自閉症や認知症となる。
そこでは自分自身を認知できない。

  *。
「失敗の本質」において指摘された。

日本の軍事教育は、過剰学習である。

例えば、日本海海戦のUターンは、
単に逃げたことで、
相手が混乱し、
相手の混乱が日本の勝利をもたらした。
最近こういうことになってきた。

これが素直に真面目に几帳面に学習され、
これ戦法が必勝戦法となった。

*。
太平洋戦争中、南雲は二度もこの戦法を取った。

一度は相手を全滅させる機会を放棄し、
もう一度は全滅させられること避けたと、
後に解読された。

相手を見ると反転する。
これが過剰学習であり、
ここまで来ると自閉症といわねばならない。

現実を見ず、自己のイメージを実行する。

*。
これが太平洋戦争そのものではないか。

突き上げられてUターンが出来なくなり突っ込んだ真珠湾攻撃だし、
敵艦を沈めるだけで、再利用不能なまで破壊せず、
引き上げたのもUターンであろう。

Uターンは神風と上塗りされ、美化された。

*。
いい気持ちでとんでもないことをする。
これが過剰学習だ。

現在の感動文芸は、
過剰学習で作られた感動でしかあるまい。

とにかくいい気持ちになるが、現実が放棄されている。

*。
現在の偏差値学校教育にも、
打ち捨てられた現実がある。

現実を離れ気持ちの中でいい気持ちになる。

これは妄想でしかない。
妄想にはそれが見えず、
批判されれば、相手の排除しかない。
妄想だからそうしないと成立しない。

*。
即ち、過剰学習は妄想作りである。

子供が抵抗するのも当然だろう。
授業に集中しない、
それは教室に閉じ込めることで、注意欠陥多動性症候群をトリガしている。

それをしつけがなっていないと叩くことで、
学級は崩壊した。

*。
今これが国家崩壊に進化して来た。

あらゆることが頑固に固着され、
一度立てた何十年前の計画が死守され、
これは自閉症でしかない。

役人の世界がクーデターに溢れることは、
注意欠陥他動性障害に他ならない!

じっとしていられず、席を離れ奇声を発し、
社会を混乱に貶める。

だがこれが日本改革になっている!

  *。
素直で真面目で几帳面でいい場合と悪い場合がある。

この判断がない。
即ち自閉症である。

最高裁判決は自閉症症状だ。
いや妄想と言った方がいい。

即ち、この国は妄想性国家統合失調症である。

0 件のコメント: