2009年3月11日水曜日

contraposition uncertainty between feeling and situation

The kinematic pair of a delicious story is an evil.
The swindle therefore does to happy feelings in a delicious story, ..the nature.. does, and plunders of the property.

The Japanese of feelings Asperger seriously tells the comparison talk.

It doesn't know good feelings invite an opposite situation.

It clings to a resulting good good feelings experience.
It is ..conceit.. autism if it thinks about this obstinacy.

It ..point.. rages the pathology.
That is, it is schizophrenia of good feelings delusion.

*。
To make the Japanese an adult
The mental disease idea is established.

Even such a word is refused.

It is because of alive as for the delusion.

*。
Good feelings delusion
That is, impression and healing are the delusions.

The person that this is cheated easily is made, and, therefore, impression and healing commit evil and the crime.

Evil and the crime invade impression and healing the delusion.
That is, impression and healing do a large amount of ..evil.. manufacturing sales consumption.

The Japanese doesn't have this filter at all.

The people are made villainy by clinging to impression and healing [nishigami] [duki] coming and these and attaching.
This is the government people.

*。
I who doesn't depend on impression and healing am made.

This escapes from the monstrosity people.

*。
The situation becomes unstable if it tunes it to feelings.

When the situation is improved, it becomes unpleasant.

This is kinematic pair structure of feelings and the situation, and the uncertainties.

おいしい話の対偶は、害毒である。
従って、詐欺は、おいしい話で幸せ気分にして、
その気にさせて、財産を奪い取る。

気分Aspergerの日本人は、例え話を本気にしてしまう。

いい気持ちが、反対の事態を招くことを知らない。

いい気持ちでいい結果になった経験に固着している。
この頑固さを考えれば、いい気分自閉症だ。

その病理を指摘されと激怒する。
即ち、いい気持ち妄想の統合失調症でもある。

*。
日本人を大人にするには、
精神障害観念を確立することだろう。

そういう言葉さえ拒否する。

それは妄想を生きているからだ。

*。
いい気持ち妄想、
即ち感動と癒しは妄想である。

これが騙されやすい人を作り、
だから感動と癒しが悪と犯罪を作る。

妄想の感動と癒しに、悪と犯罪が侵入して来る。
即ち、感動と癒しは悪を大量製造販売消費する!

このフィルターが日本人には全くない!

感動と癒しにしがみ付き、
これに縋りつくことで、
世間を極悪化している!
これがお上世間だ。

*。
感動や癒しに依存しない自分を作る。

これが極悪非道世間を脱出することだ。

  *。
気分に同調すると、事態が不安定になる。

事態を良くすると、気分が悪くなる。

これが気分と事態の対偶構造であり、不確定性だ。

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