2009年1月27日火曜日

free trade is self-abnegation

The free trade makes the strong man put on fat, and drops the weak
poorly.
That is, the free trade oscillated the trade.

It Fedoforwarded it aiming at human race's correct point where it met
the future.

Even if the weak are killed, the free trade is maintained.
It is understood that all power disregards the weak.

Only this instability is true colors of the crime and the war.

That is, the free trade was a terrorist.

*。
The negative feedback by the weak is not here.

That is, there is no stability in the free trade.

*。
Strong man's profit kills the weak.

This is true colors of the free trade.
All power doesn't stand in the weak.

This is instability in the world.

*。
That is, freedom and the justice were the tautology of the law of the
jungle.
That is, freedom and the justice were plunders and the slaughters.

That is, freedom and the justice were the denials of freedom and the
justice.
That is, the free trade was a denial of the free trade.

It is power rule that this passes.

*。
Freedom and the justice were actually systems that did the manufacturing sales
consumption as for power.

Freedom and the justice enjoy commercializing man in manpower, commerc
ializing the weak ,that is, making to the sign, assuming the reality
to be strong man rule, and risking the strong man with the terrorist
with the consumption of the weak.

It became weak' fox hunting and rabbit hunting systems by the strong man.

It very enjoys that the weak are consumed.

*。
Freedom and the justice industry enjoy neither the strong man nor the
weak' removing the human nature, consuming, commercializing the
person, remembering the conflict any longer, assuming the self-
destruction to be alive in man, and having impression and healing.

*。
However, when structural reason is read having it, this is natural.

The reason for the even number of freedom and the justice is that it is
destruction and a slaughter.

Freedom and the justice were the initial conditions of chaos.

*。
It is an initial condition that peacefully and the serene silence avoid chaos.

Men of old times knew this.

*。
Murasaki Shikibu is usually hope.

Do not do Mr. source of light.
Only Mr. source of light was chaos.
He put it away ..erasing in this world...

*。
Freedom and the justice were Mr. source of light.

Only this is an initial condition of the chaos setting.

There is no problem even if The Tale of Genji is read from structural reason.


自由貿易は強者を肥えさせ、弱者を貧困に落とす。
即ち、自由貿易は貿易を発振させた。

人類の正しい将来の会合地点に向けて、
フィードフォーワードした。

弱者が殺されても、自由貿易が維持される。
あらゆる権力が弱者を無視していることが分かる。

この不安定こそが、犯罪と戦争の正体である。

即ち、自由貿易はテロリストであった。

*。
ここには弱者による負帰還がない。

即ち自由貿易に安定はない。

   *。
強者の利益は、弱者を屠る。

これが自由貿易の正体である。
あらゆる権力は弱者に立っていない。

これが世界の不安定さだ。

*。
即ち、自由と正義は弱肉強食のトートロジーであった。
即ち、自由と正義は、略奪と殺戮であった。

即ち、自由と正義は自由と正義の否定であった。
即ち、自由貿易は自由貿易の否定であった。

これが通ることは権力支配である。

  *。
自由と正義は現実に権力を製造販売消費するシステムであった。

自由と正義は、人間を労働力商品化し、
弱者を商品化、即ち記号化し、
現実を強者支配とし、
強者をテロリストととし、
弱者の消費と楽しむ。

強者による弱者の狐狩りやウサギ狩りシステムとなった。

なんと弱者も消費されることを楽しむ。

*。
自由と正義産業は、人間性を除去し、
人を消費商品化し、
強者も弱者も最早葛藤を覚えることなく、
自己破壊を人間を生きることとし、
感動と癒しをもって楽しむのだ。

  *。
だが構造理性を持って読むと、これは当然のことだ。

自由と正義の対偶は、破壊と殺戮だからだ。

自由と正義はカオスの初期条件であった。

*。
平穏と静謐がカオスを避ける初期条件だ。

これは昔の人は知っていた。

*。
紫式部は普通がいいといった。

光源氏をやってはいけないといった。
光源氏こそはカオスだった。
彼は現世に消されたしまった。

*。
自由と正義は光源氏だった。

これこそがカオス設定の初期条件だ。

源氏物語は構造理性から読んでも問題がない。

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