2008年1月26日土曜日

Japanese noble death and mortal illness

The sensibility of Japan
The self was lost ..Western Europe's becoming it in fertility..
gorgeous and gorgeously.
It simulates it by such assumption.

Let's make it extremely.
Ryunosuke Akutagawa
The self of Western Europe was destroyed gorgeous and gorgeously.
Soseki Natsume
It got excited by the intellect and the sensibility of Western Europe,
and the nerve was done.

*。
Salinger's noble death fell into the Japanese culture.

The power of Japan ..The Sickness unto Death.. has developed the domination of
the world of Western Europe.

This state continues still, and Japan has not been recovered.

Then, the right wing fights extremely against the left.
This : in getting sick.
It might be an act of deleting the sickness.
Immunity might be a movement.

*。
Why do not it awake?

Japan has not recovered Japan while violated in Western Europe.

I will see by thinking so.
However, of shade under the lighthouse.
Isn't cool Japan an identity of Japan?

Why is this of the society unrecognizable?

*。
The problem is a narrow band scalar.
Are not you in cannot do the situation assessment?

The nation attaches too much importance to in sacredness.
The country is closed because of the dignity of man.

It is thrown out from the world of the sensibility in the world of
the intellect, and it is not possible to put it in order ..that...

The defect might be done.

*。
The nation escapes more and more in sacredness, I am small made, and
it escapes in more and more sacredness.

This vicious circle, that is, oscillation
It resonates at time, and the self is destroyed.

*。
Isn't this model a textbook-adoption controversy?

It might have crystallized to the defense commander trial.

It is .... as for attack, .... Japanese, and Japan I.

Problem of not seeing this
That is, I am acquired and the seen intellect is acquired.

*。
The textbook-adoption controversy might study this.

I am attacked for myself.
It is developed with the attack of others.

Japan attacks the principal image of Japan in sacredness from the
principal image.

The principal image of Japan burns brightly more and more.

*。
The Pacific War was a self and the world destruction.

The Sickness unto Death is possessed on Japan.
People have fallen a noble death.

Though Western Europe hangs to this, too.

It plays happily all in this.
It enjoys the fatal disease industry disease.

Money is gotten, and it overflows in purchase the strike ..drinking...

With what it is dissatisfied.
The problem there.
That is, true colors and narrow band scalar isolation of problem.


日本の感性は、
西欧の豊饒なる絢爛豪華に自己を失った。
そういう仮定でシミュレーションしてみる。

極端化しよう。
芥川龍之介は、
西欧の絢爛豪華に自己を破壊された。
夏目漱石は、
西欧の知性と感性に興奮、神経をやられた。

*。
日本文化は、サリンジャーの高貴な死に陥った。

日本の権力は、西欧の世界制覇に、死に至る病を発症した。

今でもこの状態が続き、
日本を回復していない。

そこで過激に右翼と左翼が争う。
これは病気になることで、
病気を消去する行為かもしれない。
免疫運動かもしれない。

*。
どうして目が覚めないか。

日本は西欧に犯されたまま、
日本を回復していないのだ。

こう考えて見よう。
だが灯台下暗し、
クールジャパンが日本のアイデンティティではないか。

何故社会はこれを認知できないのか。

*。
問題はナローバンド・スカラー、
状況判断が出来ないことにありはしないか。

国家の神聖に執着、
人間の尊厳から鎖国する。

感性の世界から、知性の世界に放り出され、
その始末が出来ない。

不良をやっているのではないか。

*。
国家の神聖にますます逃れ、
自分を矮小化し、
ますます神聖に逃れる。

この悪循環、即ち発振、
時に共振し、自己を破壊する。

*。
この典型が教科書問題ではないか。

それが守備隊長裁判に結晶したのではないか。

日本を貶めたと攻撃することが、
日本や自分を貶めている。

これが見えない問題、
即ち、自分を見える知性を身に付ける。

*。
教科書問題は、これを学習しているのではないか。

自分で自分を攻撃する、
それを他人を攻撃することに展開する。

日本の神聖に本尊に立って、
日本の本尊を攻撃する。

ますます日本の本尊が燃え盛る。

*。
太平洋戦争は、自己と世界破壊であった。

日本は死に至る病に取り憑かれている。
人々は、高貴な死に陥っている。

西欧もこれに罹っているが。

この中で皆で楽しく遊んでいる。
死病業病を楽しんでいる。

金は入ってくるし、飲む打つ買うに溢れている。

何が不満なんだ。
そこが問題。
即ち、問題の正体、ナローバンド・スカラー鎖国。

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