2008年1月17日木曜日

Heideger theorem

Haidegar theorem or function.
The death is a possibility of the life that it is not possible to exist.

There is spin in this dipole this meaning the dipole structure of
life and death.

Haidegar saw life and death as spin of life and death.
Bias of the dipole were taken on the side of the death.

It also is a confession of the character to him, and has the person
who takes bias on the side of the life.

*。
Absolute self-same of Kitaro Nishida contradiction.

This also : life and death or oneself and others.
It is meant to have caught in the dipole mode.

*。
With this, it falls into "It is possible to come here now" syndrome.

It might admire for Haidegar the Hitler bow, and be this empire of
Dainichi of Nishida support.

*。
Close and "Easily intention to the future" are necessary for here.

It comes to give cheers to close and the death and to be able to do nothing but
charge.

It was an autism phenomenon to the Haidegar theorem, the theorem of
Kitaro Nishida, and the death.

*。
Sartre's real existence precedes about essence if it says
incidentally.

This was an autism phenomenon to the death.

The will to the good future is not here.

Therefore, it admired bowing for Stalin.
This was a cheers charge at the death.

*。
Sartre : by this.
Support by the philosophy field was lost, and it became a fossil.
It died literally.

As far as that goes
Haidegar and Nishida might be able to say so.


ハイデガー定理、又は関数。
死は生の存在不可能という可能性である。

これは生死のダイポール構造を言っているのであり、
従って、このダイポールにはスピンがある。

ハイデガーは生死を生死のスピンとして見ていた。
そのダイポールの偏りを死の側に取った。

それは彼に人格の自白であり、
偏りを生の側に取る人もいる。

*。
西田幾多郎の、絶対矛盾的自己同一。

これも生死とか自他とかを、
ダイポール・モードで捉えていたことを意味する。

*。
これでは「今こここれ」症候群に落ちる。

それがハイデガーのヒトラー礼賛、
西田の大日本帝国支持であろう。

*。
ここに自閉しないためには、
「よき未来への意思」が必要だ。

自閉していれば、死への万歳突撃しかなくなる。

ハイデガー定理、西田幾多郎定理、
死への自閉症現象であった。

*。
ついでに言えば、
サルトルの、
実存は本質の先立つ。

これも死への自閉症現象であった。

ここにはよき未来への意志がない。

だからスターリンを礼賛した。
これは死への万歳突撃であった。

*。
サルトルはこれによって、
哲学界での支持を失い、化石となった。
文字通り死んだということだろう。

そう言えば、
ハイデガーも西田もそう言えるかも知れない。

ハイデガー定理、又は関数。
死は生の存在不可能という可能性である。

これは生死のダイポール構造を言っているのであり、
従って、このダイポールにはスピンがある。

ハイデガーは生死を生死のスピンとして見ていた。
そのダイポールの偏りを死の側に取った。

それは彼に人格の自白であり、
偏りを生の側に取る人もいる。

*。
西田幾多郎の、絶対矛盾的自己同一。

これも生死とか自他とかを、
ダイポール・モードで捉えていたことを意味する。

*。
これでは「今こここれ」症候群に落ちる。

それがハイデガーのヒトラー礼賛、
西田の大日本帝国支持であろう。

*。
ここに自閉しないためには、
「よき未来への意思」が必要だ。

自閉していれば、死への万歳突撃しかなくなる。

ハイデガー定理、西田幾多郎定理、
死への自閉症現象であった。

*。
ついでに言えば、
サルトルの、
実存は本質の先立つ。

これも死への自閉症現象であった。

ここにはよき未来への意志がない。

だからスターリンを礼賛した。
これは死への万歳突撃であった。

*。
サルトルはこれによって、
哲学界での支持を失い、化石となった。
文字通り死んだということだろう。

そう言えば、
ハイデガーも西田もそう言えるかも知れない。

0 件のコメント: