2007年10月25日木曜日

refusal of school and organization

It came to be able finally to understand the truancy permanent part-
timer's meaning.
This phenomenon had not been for a very deep meaning to have existed
in thought, and to be able to have understood quite easily.

There are two of the acceptance refusals of the student at the school
refusal of the student and the school in the truancy.
The cause is different by the same phenomenon.

In thought of Keller Helen,
The life is adventure not feared or no.
It lives seriously or it lives negligently or one for two is chosen.

It is the one with the spirit of the adventurer in a word original
man who doesn't fear it, that is, freedom, and the power not defeated
arises when living in this.

This is man's world.
The person made it to the brute at the present age.

It eats satan's cake.
It was fished by the satan residence, and it became the satan food
crack and a satan.
This is the world of "Nothing" without the human nature.

The spirit of freedom doesn't follow all power, and not belong to all
the organizations.
It doesn't belong to it even if it is likely to relate to it.

When you recognize this
Be not the truancy a person who doesn't follow the authority, and the
permanent part-timer to belong to the organization.

The earth society that these people establish
Spirit → is power of adventurer free → not feared not defeated.
This man equation
This was a truancy permanent part-timer.
This is a man human race revolution.

The truancy permanent part-timer is returned to the school, and it is
made to employ to the organization.
This is unexpected.
The society where the truancy permanent part-timer can live is
established.
It becomes the self-negative if it doesn't do so.

...conscientious good sense.. serious that everyone creates is understood here.


The creation is to make the new world.

The current world sloughs off old skin.
It is not defeated at the society and this resistance to obstruct it.


However, it gives birth to power from which it is not defeated.
This mechanism, that is, the god's program was able to be understood.


This is not easy.
Therefore, it is an adventure not feared.


やっと登校拒否フリーターの意味が理解できるようになった。
この現象は思想的に非常に深い意味があって、
なかなか容易に理解できることではなかった。

登校拒否に生徒の学校拒否と学校の生徒の受け入れ拒否の二面がある。
同じ現象で原因が違う。

ヘレンケラー思想で、
人生は恐れなき冒険か無か。
真剣に生きるかいい加減に生きるか、二つに一つを選ぶ。

つまり本来の人間は、
恐れなき冒険者であり、
即ち自由の精神を持つものであり、
これを生きると、打ち負かされない力が生まれる。

これが人間の世界だ。
現代は人が野獣化した。

悪魔のお菓子を食って、
悪魔屋敷に釣られ、悪魔食われ、悪魔となった。
これが人間性のない「無」の世界だ。

自由の精神は、あらゆる権力に従わず、
あらゆる組織に属さない。
それと関係することがあっても、それに所属しない。

これを認識すると、
登校拒否は権威に従わない人であり、
フリーターは組織に所属しないことだ。

この人たちが作る地球社会、
恐れなき冒険者→自由の精神→打ち負かされない力。
この人間方程式、
これが登校拒否フリーターであった。
これは人間人類革命だ。

登校拒否フリーターを学校に戻し、組織に雇用させる。
これはとんでもないことだ。
登校拒否フリーターが生きれる社会を作る。
こうしないと自己否定となる。

誰もが創造す良心良識こと大変さをここに理解する。

創造とは新しい世界を作ることだ。

今までの世界を脱皮することだ。
それを阻止する社会、
この抵抗に負けない。

だがそれが打ち負かされない力を生む。
このからくり、即ち神のプログラムが理解できた。

これは容易なことではない。
だから恐れなき冒険というのだ。

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