matter phenonena and the image are the ages that match and become vectors.
The image is a direction, and matter[monozou] is an amount.
The vector is an age of the amount with the direction.
*。
This evolution was obstructed, and a strange thing occurred.
It is a late capitalism.
The late capitalism put out people's differences, and made it a capital commodity.
The person became a kind of the commodity, too.
The commodity makes, and uses the commodity.
The taken person happily consumes here the communication of the commodity including me without remembering the conflict any longer.
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The status symbol is my commercialization.
I am exchanged in the market.
Capitalism whose all are commodities meant the person and the thing.
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It is I, and not myself.
The position of I became a momentum of commodity.
The commodity became a principle related to the uncertainty with me.
This is a new world.
It is advancement.
However, a national fundamentalism cannot adjust to this.
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I as the commodity and the commodity of I am different.
For instance, this world consists of protected trade and the free trade.
The most suitable is way of life in the person and the country as for this.
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However, it is the free trade fundamentalism.
This is an American fundamentalism.
Thus, the world was destroyed.
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There are neither I nor these kind of things in which we of whom which it is unprotected and is free are not.
The world consists of protection and freedom.
It is that the person lives nothing but one correctly here.
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The free trade is an American fundamentalism, and it is assumed that only the United States only has to be profitable.
The United States broke as a result, too.
The United States got cancerous in the world.
The free trade was satan's cake.
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The world is for the society to exist with I and others, and to optimize it.
Moreover, there is an indeterminacy principle there.
The fundamentalist state is correct only the nation, and the one to act is made to evil.
With this, the society cannot make it.
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The United States freedom and justice are the denials of freedom and the justice.
The self-responsibility and this that assumed the self-denial to be a self-affirmative were traps of a national fundamentalism, and immunities.
It is necessary to escape from this.
The ecosystem can be approved there, and the intersecting parallel lines be done.
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This is a large conversion from the national Ptolemaic theory to the man Copernican theory.
The multichannel crossover is a momentum of world space expression.
The world who is not the individual though it consists of the individual.
That is, it is the world of the indeterminacy principle.
物象と心象は合わせてベクトルとなる時代だ。
心象は方向であり、物象は量である。
ベクトルは方向を持った量の時代だ。
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この進化を阻止して、おかしなことが起きた。
それが後期資本主義だ。
後期資本主義は、人々の差異を消し去り、それを資本商品とした。
人も商品の一種となった。
商品が商品を作ったり、使ったりする。
ここには取り込まれた人は、
もはや葛藤を覚えることなく、
自分を含む商品を、やり取りすることを楽しく消費する。
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ステータス・シンボルは、自分の商品化だ。
自分を市場でやり取りしている。
人も物もすべてが商品である、資本主義が言った。
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自分であって、自分でない。
自分という位置は、商品という運動量となった。
自分と商品は、不確定性関係原理となった。
これは新世界だ。
それは進歩である。
だが国家原理主義はこれに適応できない。
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自分という商品と商品としての自分は違う。
例えば、この世界は保護貿易と自由貿易からなる。
これを最適するのが、人や国の生き方だ。
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だが自由貿易原理主義だ。
これはアメリカ原理主義ということだ。
かくして世界は破壊された。
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保護のない自由、即ち、自分のない自分、そんなものはない。
世界は保護と自由からなる。
ここで唯一つ正しいことは、それが人が生きることだ。
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自由貿易はアメリカ原理主義であり、
アメリカだけが金になればいいとすることだ。
その結果が、アメリカも壊れた。
アメリカが世界のガンとなった。
自由貿易は悪魔のお菓子だった。
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世界は自分と他人と社会があり、それを最適化することだ。
しかもそこに不確定性原理がある。
原理主義国家は、国家だけが正しく、逆らうものは悪とする。
これでは社会は作れない。
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アメリカの自由と正義は、自由と正義の否定である。
自己否定を自己肯定とする自己責任、
これが国家原理主義の罠であり、免疫だった。
これを脱出しなくてはならない。
そこに生態系が成立し、交わる平行線が出来る。
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これが国家天動説から人間地動説への大転換だ。
マルチチャンネル・クロスオーバーが世界空間の運動量表現だ。
それは個人からなるが、個人ではない世界だ。
即ち、不確定性原理の世界だ。
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