It is not done though it is done.
The kinematic pair is taken away.
It understands well though it doesn't understand well.
How do it become it if both are matched?
Is it a zilch or empty?
It is a part in which it is whole.
After all, it doesn't understand.
*。
It is the part in which it is whole, that is, joint fantasy.
That is, it is ..essence.. phenomenon.
That is, it is feelings.
It ..feelings.. does the understanding of no understanding.
That is, it is the mistake, that is, delusion.
*。
The world is realized.
What.
Isn't it a delusion?
*。
It stands in god's standpoint.
It is and is gotten.
However, it is not a person at that time and it becomes it.
It lives in god and person's boundaries.
It is on Murasakinoue=the purple of The Tale of Genji.
*。
The Japanese was alive in [awai] of this world with the god.
*。
After all, these are the Godel problems.
Do not do not doing.
Do not do it is necessary not to do.
It is a phenomenon that occurs when it violates this.
*。
It understands well though it doesn't understand well.
It was done not to do.
So is not understood well though it is understood not to do well from what.
*。
The Godel's incompleteness theorem is necessary for processing this.
Is it brains and [kontoro] as for brains?Such a problem is effective in case of the [ru].
This world space that controls brains is necessary.
It becomes the anti-Godel world when living like brains.
The Godel invariant is necessary for the idea.
それをやっているが、それ自身はやっていない。
対偶を取る、
よく分かっていないが、よく分かる。
両方合わせるとどうなるか。
無か空か。
それは全体なき部分である。
結局、分かっていない。
*。
全体なき部分、即ち、共同幻想である。
即ち、本質なき現象である。
即ち、気分である。
分かっていないことを分かったような気持ちにさせる。
即ち、錯覚、即ち、妄想である。
*。
世界を悟る、
どういうことだろう。
妄想ではないか。
*。
神の立場に立つ。
それはありえる。
だがその時、人ではなくなっている。
神と人の境界を生きる。
それが源氏物語の紫の上だ。
*。
日本人は神と現世のあわいを生きていた。
*。
結局、これらはゲーデル問題だ。
出来ないことはやるな。
やってはならないことはやるな。
これに違反した時起きる現象だ。
*。
よく分からないが、良く分かる。
出来ないことをやっていた。
出来ないことは良く分かるが、
何でそうなるか、よく分からない。
*。
これを処理するに、ゲーデルの不完全性定理が必要だ。
脳みそを脳みそでコントロ-ルすると、こういう問題が生きる。
脳みそをコントロールする、この世界空間が必要だ。
脳みそのままに生きると、反ゲーデル世界となる。
思考にはゲーデル不変式が必要だ!
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