Pay for → as → you who doesn't have the purse steal.
That is, it is phenomenon → substance → essential.
Will this be on earth essence?
*。
I cork false [woha] [mou] stripes.
It might do when saying doing, and, then, be good.
That is, it is not if the moon is not seen.
*。
There were neither Nanjing, a comfort woman nor a compulsion taking.
There were no secret agreement sentences of the Ministry of Foreign Affairs.
There is no moon if the moon is not seen.
*。
These problems can be solved by the Godel's incompleteness theorem and the indeterminacy principle.
*。
It is not understood whether the purse is or doesn't exist.
Correctness here by nothing but one is that the person doesn't think that there is a purse.
Then, it might be good if it confirms it very.
It is a problem whether be confirmed ahead of that.
This questions and answers are problems of the oscillation that there was a purse, and the purse was lost.
It enters the state of third, and it is not possible to specify it.
*。
Thinking is no contradiction to ..purse.. [nakuinatta].
It cannot be done by proof.
Lost proof cannot be done.
It is not possible to prove by taking it to the fruitless argument and the government logic easily.
It is a Godel imperfection theorem not made a fruitless argument.
*。
Thus, the president in the United States and the Prime Minister in Britain were dismissed.
The research committee was set up in Britain.
*。
Assuming that there is no purse is a relation between assumption as being, and the indeterminacy principle.
Can able to do, and it becomes the problem of the observation of this momentum when lost why.
It is satan's proof [gaderu] here.
Is it evidence of the manufactured evidence or genuineness?
The satan's proof is a problem of the indeterminacy principle.
That is, it is a problem of the document and the reality.
There is no justice in the government administration of justice not to discuss this.
An innocent capital punishment is approved by using this.
*。
It is a justice of administration of justice that doesn't include the justice, and a difference of the word and substance.
*。
Isn't it a misunderstanding or a misunderstanding?
It is government administration of justice on purpose misunderstood by using this.
Proof whose it is evidence of genuineness is necessary for the concoction evidence.
*。
The possibility of this logic without the purse to be able to be able to do on purpose is high.
It passes if the government says.
This is a problem of Japanese administration of justice.
*。
Japanese administration of justice has been approved by the first person impulse.
That is, there is the moon of can being able the looking cry and is no moon.
This cannot decipher the Buddhism and Japan to the Western Europe reason.
They think that Japan is a good country.
It is a Japanese ninja who uses this.
*。
If the [haruki] Murakami logic doesn't see the moon, either the moon is the world that not is.
It begins to see from the world.
財布がない→お前が盗んだ→金を出せ。
即ち、現象→実体→本質。
一体これは本質なのだろうか。
*。
私はウソをは申しません。
やるといったらやります、それでいいでしょう。
即ち、月を見なければない。
*。
南京や慰安婦や強制連行はなかった。
外務省の密約文章はなかった。
月を見なければ、月はない。
*。
これらの問題は、ゲーデルの不完全性定理や不確定性原理で解ける。
*。
財布があるかないか、分からない。
ここで唯一つ正しいことは、その人が財布がないと思っていることだ。
ではどうやって確かめたらいいのだろう。
その前に、確かめられるかどうかという問題だ。
財布があった、財布がなくなった、
この問答は発振の問題だ。
第三状態となり、特定不能だ。
*。
財布がなくいなったと思うことは無矛盾だ。
それは証明で出来ない。
なくなった証明が出来ない。
水掛け論に持っていって、証明不能にするするお上論法だ。
水掛け論にしないゲーデル不完全性定理だ。
*。
かくして、アメリカの大統領も、イギリスの首相も解任された。
イギリスでは調査委員会が設置された。
*。
財布がないとすることは、あったとすることと、不確定性原理の関係だ。
何故なくなったと出来るか、この運動量の観測の問題となる。
ここに悪魔の証明がでる。
でっち上げられた証拠か、真正の証拠か。
悪魔の証明とは、不確定性原理の問題だ。
即ち、文書と現実の問題だ。
これを論じさせないお上司法に正義はない。
これを利用して、無実死刑が成立する。
*。
正義のない司法の正義、
言葉と実体の違いだ。
*。
勘違いか、勘違いでないか。
これを利用してわざと勘違いするお上司法だ。
でっち上げ証拠には、それが真正の証拠である証明が必要だ。
*。
財布がない、この論理はわざとやれれる可能性が高い。
お上が言えば通る、
これが日本司法の問題だ。
*。
日本司法は一人称衝動で成立している。
即ち、月を見なけれが、月はない。
これは西欧理性には、仏教や日本を解読出来ない。
彼らは日本はいい国だと思っている。
これを使う日本忍者だ。
*。
村上春樹論法も、月を見なければ月はない世界だ。
世界からはみ出している。
0 件のコメント:
コメントを投稿