A certain person became Nobel prize candidate.
The questionnaire came from Nobel Institute to Japan.
Stop it because the value of Nobel prize falls when Nobel prize is done to that person.
He is not admitted a scholar in Japan.
He is a person etc. of third-rate.
*。
It is a topic by Seicho Matsumoto.
When the person of no learning obtains the result of the first class, the academic society in Japan entirely disregards or does the slander abuse.
If one character is quoted, it is made to the bag beating.
Therefore, nobody does so.
*。
It might be good if it very thinks about this.
In the first person impulse,
The geniality and cruelty are integral.
Whether it shakes gently or it shakes cruelly is decided by the humanity appearance.
*。
It between grade-schoolers
Person..feelings..gentle..shake..learn.
Bullying might be killed when disliking it.
It says as this attaches a lot or air is read.
*。
There is a spirit of the truth search in Western Europe, and it settles here roughly.
It decides in landlord's feelings in Japan.
There is no spirit of study in Japan.
There is eternal peace that the mind is not here.
They are made to grapple it, and the good one and won what are never never taken there.
*。
The world without the mind of big mind presides over Japan.
An objective, universal validity is not here.
Western Europe was done by this rule, and a considerable result went up.
It is a mind of the landlord in Japan.
It is a mind that doesn't include the mind.
That is, there is actually not realizing the Buddhism.
That is, it is a delusion.
*。
There is actually not realizing in the world of the delusion.
The reality is negligent, and only I am absolute.
It is a man of power who takes the high rank by this paradox.
The reality is shaken here.
..swallow.. [mui] [ana] = well of it becomes a standard at the people.
*。
There is a considerable relief and it is not here there the mind.
Realizing might be the Heian era that can be done by pulling out the mind.
However, it is the world of the death.
However, it is a person who can act then.
It might be a mutability outlook and be an incapable feeling.
*。
Aren't the sky, nothing, a French character, and this made there the parts in which it is whole?
It is a word, and it doesn't exist actually.
It might be [korega] [itamashii].
*。
[Itamashii] was made from the word and the reality.
This : though this is bad if it misuses it.
can of variety use it originally
Using properly is difficult.
*。
A Japanese ninja comes out here.
Japan uses the world of a real unlife by the reality.
It becomes a super-reality if it uses it well though it is an unskilled [sureba] delusion.
In a sense, [anamune-shisu] is used by the reality.
*。
However, it appears as the villainy world has fair and sincerity here.
The arrangement of ..cataract.. the vicinity is not made.
*。
There is the one to think [haruki] Murakami to be a bruise arrogant gutter, too and there is a person who looks up as the master of the life, and is the one thought to be a person who doesn't know the true character.
It is all embarrassed translations in the same.
*。
How do these sum totals become it?
The government rule there is approved.
This was to have embarrassed it.
When the world is done by "Harmony", it embarrasses it.
It is ..good.. for various reasons.
*。
The mind comes off when doing by "Harmony".
It does by not harmony but the mind.
It is government rule not to do it.
*。
What made it?
Nothing, the sky, and a French character made it.
This is a delusion.
The mind should be in the start.
*。
The civilization of the life is approved here.
Nothing and the sky are the civilizations of the death.
*。
Then, what is the life?
It is a negative feedback that 0 sets the positive feedback, and starts there.
This eats negative entropy.
*。
The definition of living finally was able to be done.
ある人がノーベル賞候補になった。
ノーベル賞委員会から日本にアンケートが来た。
あの人にノーベル賞をやると、ノーベル賞の価値が下がるから止めなさい。
彼は日本では学者と認められていない。
彼は三流の人だ…。
*。
松本清張の話題だ。
無学の人が一流の成果を上げると、
日本の学会はことごとく無視する、
あるいは誹謗罵倒する。
一字でも引用すれば、袋叩きにされる。
だからそうする人もいない。
*。
これをどう考えたらいいのだろう。
一人称衝動では、
優しさと残酷が一体であり、
それが優しく揺れるか、残酷に揺れるかは、
人情世間体で決まる。
*。
小学生の間でも、
人も気持ちを優しく揺れることを学ばされる。
嫌がることをやると、いじめ殺されることもある。
これが大勢につくとか、空気を読むとか言うことだろう。
*。
西欧には真理探究の精神があり、大体ここに収束する。
日本では大家の気持ちで決まる。
日本には学問の精神はない。
ここに心のない永遠平和がある。
格闘させて、そこでいいものや勝ったものをとることがない。
*。
大きな心という、心のない世界が日本を取り仕切る。
ここに客観的普遍妥当性はない。
西欧はこのルールでやって、大いなる成果が上がった。
日本の大家の心である。
それは心のない心である。
即ち、仏教の悟りは現実にはない。
即ち、妄想だ。
*。
悟りは、妄想の世界にあって、現実にはない。
現実はいい加減で、俺だけは絶対だ。
このパラドックスで、上位を取る権力者だ。
ここでは現実を揺らし、
それを呑み込むい穴=井戸が、世間の基準となる。
*。
ここのは大いなる安らぎがあり、
しかしそこには心はない。
悟りとは、心を抜いて出来る、平安かもしれない。
だがそれは死の世界だ。
だがそこで活動できる人でもある。
それが無常観や無能感かも知れない。
*。
そこに出来る空や無や仏性、
これは全体なき部分ではないか。
言葉であって、現実にない。
これが言霊かも知れない。
*。
言葉と現実から言霊を作った。
これは悪用すれば悪いことだが、
本来で用いればいろいろのことが出来る。
使い分けが難しい。
*。
ここから日本忍者が出てくる。
日本は現実未生の世界を、現実で使う。
下手すれば妄想であるが、うまく使うと超現実となる。
ある意味でアナムネーシスを現実で使っているのだ。
*。
だがここに極悪世界が、公正と誠実を持って現れる。
そこいら辺の整理が出来ていない。
*。
村上春樹を、あざとい傲慢と見るものもいるし、
人生の師と仰ぐ人もいれば、
得体の知れない人と見るものもいる。
皆同じじゃ困る訳だ。
*。
これらの総和はどうなるか。
そこのお上支配が成立する。
これは困ったことだ。
世界を「和」でやっては困るのだ。
いろいろあっていいいのだ。
*。
「和」でやると、心が抜ける。
和でなく、心でやることだ。
それをさせないお上支配だ。
*。
それは何が作ったか。
無や空や仏性が作った。
これは妄想だ。
心が始めにないといけない。
*。
ここに生の文明が成立する。
無や空は、死の文明だ。
*。
では生とは何か。
正帰還をゼロ・セットして、そこから始まる負帰還だ。
これが負のエントロピーを食べることだ。
*。
やっと生きることの定義が出来た。
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