The person experiences in life. alive
Media experience is developed now.
It came to be able to experience. alive in media
It is best-selling.
I can do the experience who is the intellectual leader.
I can do the experience who is the celebrity.
Love can be able to be done, and to have a lot of friends.
This might be one side of the pop culture.
Feelings and this that is actually hard to get and good are achieved
in virtual reality media, that is, liberal realities.
The reality coarsens extremely, becomes the food, clothing, and
housing world, and good feelings are obtained by the liberal reality.
The reality has been thrown away.
It attaches and the reality makes villainy there.
The negative feedback is necessary for the reality and the liberal reality.
Hereafter, such an expression of the will was needed new ..the
investment in the reality.. as it worked, it exercised one's right to
vote or an opposite action was taken.
Social behavior as liberal reality.
This is weak and it is made to Warkingpa.
New social behavior = labor was needed.
人は生きている体験を生活の中でする。
いまメディア的体験が展開され、
メディアの中で、生きている体験をすることが出来るようになった。
ある種のベストセラーで、
自分は知的指導者である体験も出来る。
自分はセレブである体験も出来る。
恋愛も出来れば、たくさんの友人を持つことも出来る。
これがポップカルチャーの一面だろう。
現実に得難いいい気持ち、
これを仮想現実的メディア的、
つまりリベラル・リアリティに実現する。
現実はきわめて粗雑になり、
衣食住世界となり、
いい気持ちはリベラル・リアリティで得る。
現実を捨ててしまった。
そこをついて現実が極悪化する。
現実とリベラル・リアリティに負帰還が必要だ。
現実への投資、あるいは新しい労働、
選挙権を行使するとか、反対行動をとるとか、
これからそういう意思表示が必要になった。
リベラル・リアリティとしての社会行動。
これが弱くてワーキングプアにされている!
新しい社会行動=労働が必要になった。
0 件のコメント:
コメントを投稿