The Japanese was a liar, and the Japanese said.
1.It takes it in the meaning that the Japanese is a liar in Japan.
2.In Western Europe
If the Japanese who said also is telling a lie, it becomes an unknown
sentence because it takes it.
3.In addition, either meaning can be specified by the intention of
the government in Japan. This is Asperger logic.
Let's apply this to the comfort woman problem.
From the protest advertising side of Japan
It takes it with the condemnation not based on the fact toward Japan.
There is no evidence document of the fact.
Therefore, there is no such fact.
Japanese administration of justice makes it arrest an innocent person,
and confess by torture, and sends up the river.
This of the judge here.
It won't be confessed that it was done not to do.
The policeman who defends the country won't torture it.
Thus, it becomes a prison sending only because of the confession.
In the comfort woman problem, evidence is assumed to be a problem,
and the confession is dismissed.
In a word, a convenient discussion is done to the government.
There is no evidence document to show the compulsion of the narrow
sense.
The contraposition is taken.
There is an evidence document to show freedom in the wide sense.
Then, the comfort woman willingly became it for money.
Because it only has to show the evidence document
There is not both evidence documents.
The discussion is not approved.
However, a good insistence on the convenience of the government is
done by "It is possible to come here now" syndrome in idealism and
the materialism of a Japanese dogma in a Japanese ideology to which
things are decided by the convenience of the government.
The United States refused this.
Another healing
The United States saw a lot of women suffer, and embraced them
closely.
Japan threw them off.
The boy problem of Japan is seen here.
Boys who suffered were not embraced closely, and it ..severe
punishment.. threw it off.
Compulsion that compulsion became it.
This compulsion is a core of the problem.
This is not seen the Asperger logic.
This is a structure of the problem.
日本人は嘘つきだ、日本人が言った。
1.日本では日本人は嘘つきだという意味に取る。
2.西欧では、
言った日本人も嘘をついていると取るので、
意味不明文となる。
3.さらに日本ではお上の意向でどっちの意味も指定できる。
これがAsperger論理学である。
慰安婦問題にこれを適用しよう。
日本側の意見広告側からは、
事実に基づかない対日非難決議と取る。
事実の証拠文書がない。
従ってそのような事実はない。
日本司法は、無実の人を逮捕、拷問で自白させ、刑務所に送る。
ここで裁判官はこういう、
やってないことをやったと自白するはずがない。
国を守る警察官が、拷問をするはずがない。
かくして自白だけで刑務所送りとなる。
慰安婦問題では、証拠を問題とし、自白は棄却する。
つまりお上側に都合のいい議論をする。
狭義の強制性を示す証拠文書がない。
対偶を取る、
広義の自由性を示す証拠文書がある。
すると慰安婦は金のために自ら進んでなった。
その証拠文書を示せばいいわけだ。
両方の証拠文書がない。
議論自体成立しない!
だがお上の都合で物事を決める日本イデオロギーで、
日本ドグマの観念論と唯物論で、
即ち「今こここれ」症候群により、
お上の都合のいい主張をするのだ。
これをアメリカは拒否した。
もう一ついえることは、
アメリカはたくさんの女性が苦しんでいるのを見て、
彼女たちを抱きしめたのだ。
日本は彼女たちを突き放した。
日本の少年問題がここに見える。
苦しむ少年たちを抱きしめず、
厳罰、即ち突き放した。
強制性はなったという強制性。
この強制性が問題の核心だ。
Asperger論理学にこれは見えない。
これが問題の構造だ。
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