The education ..possibility of the education that it is not
possible to exist..
works out.
Therefore, an educational system doesn't have validity.
What did it do?
And, cervine cannot be evaluated.
Even the nation and the law are so.
There is ..cannot existence.. possibility about the law-abiding country the law-
abiding country.
Therefore, what did the law-abiding country do?
Only if it of the problem exists, it is hypocrisy.
What did this do because the one was hypocrisy?
As for the evaluation of the education, did people who were related
there become themselves who were able to consent to myself?
The evaluation of the nation is whether people who lived there were able to
consent.
However, hey.
The national strategy or the educational reform or the one is
discussed.
People who are related there : the problem.
Whether relations can consent or not?
The nation and the education
It discusses it by it.
It is the picture rice cake ..making...
The organization is only a saucer of the person who is related to it
and exists.
Whether the life of which the person who lived there was able to
consent was done or not?
Whether the person who used the commodity was able to consent to the
commodity or not?
A good commodity and this for the manufacturer are defective products,
and the moneymaking is not heard with the commodity that cheats the
other party and earns money.
Mistake of idea like this
The mountain of the misbelief attention commodity is made.
The rising in the world promotion changes with the moneymaking.
The misbelief attention commodity, the misbelief attention education,
and the misbelief attention nation, etc. were established.
People who do not understand it
It was misbelief attention man it, a misbelief attention society, and
a misbelief attention nation.
教育は教育の存在不可能という可能性に成り立つ。
従って教育システムそのものに正当性はない。
それが何をしたか。
それでしか評価できない。
国家だって法だってそうだ。
法治国家は法治国家の存在不可能という可能性ある。
だから法治国家が何をしたか。
それが問題で、存在するだけなら、偽善だ。
そのものは偽善だから、
これが何をなしたか。
教育の評価は、そこの関わった人々が、
自分に納得できる自分となったか。
国家の評価は、そこに生きた人々が、納得できたかどうかだ。
ところがどうだ。
国家戦略だの、教育改革だの、
そのものを論じている。
問題はそこに関わった人々が、
関わったことを納得できるかどうかだ。
国家や教育を、
それ自体で論じる。
画餅を作ったいるだけだ。
組織はそれに関わる人の受け皿でしかない。
そこを生きた人が納得できた生活をしたかどうかだ。
商品を使う人が商品に納得できたかどうかだ。
メーカーにとってのいい商品、
これ自体が欠陥商品であり、
金儲けは相手を騙して金を稼ぐ商品で聞かない。
このように考えの誤り、
誤信念商品の山を作っている。
立身出世は金儲けと変り、
誤信念商品、誤信念教育、誤信念国家…を作っていたのだ。
それが分からない人々、
誤信念人間、誤信念社会、誤信念国家だったのだ。
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