2014年4月15日火曜日

Tales of Genji is Prigogine

The Tale of Genji consists of those who live commn, and those who live gorgeous magnificence. They will be a creature and the elite if it says in the present age. In society, this says two layered structures of the elite of power, and a spiritual creature. One person after another who lives power is killed. The creature is eternal for a soul. There is the Buddha. * Power is useful in money and a status. There, there is no conscience. This is Supreme Court syndrome. * This is true character of evil. Wrong is killed one after another and changes generation. This is the Confucius theory. This is the way people of power do not shed blood. That is, power is accelerated and suicide is made to commit. * It is passing through years to this. Then, power changes generation automatically. It is the way this makes power change automatically. * As for the world, the world of the bias = soil of power and a spiritual creature is born in this way. This is Eastern heart and mind. The end of proof. * Eastern heart and mind are Prigogine theory. It turns out that Prigogine explains the Tale of Genji. * God made the world as positive feedback = wrong. People do reverse feedback to this, cultivate = wrong, plant the heart in this soil, and harvest a soul. When it thinks like this, it turns out that the Confucius theory and the Tale of Genji are Prigogine theories. The end of proof. 源氏物語は、普通を生きる人と絢爛豪華を生きる人から成る。 現代に言えば、衆生とエリートである。 これは社会は権力のエリートと魂の衆生の二階層構造を言う。 権力を生きる人は、次々に殺される。 魂に衆生は、永遠である。 そこに仏がある。      * 権力はマネーと地位を生きる。 そこには良心は無い。 これが最高裁症候群である。 * これが悪の正体である。 悪は次々に殺され、世代交代する。 これが孔子理論である。 これが権力の人々が血を流さない方法である。 即ち、権力を加速させ、自殺させる。      * これには年月を経ることである。 すると自然に権力は世代交代する。 これが権力を自然交代させる方法である。 * かくして現世は、権力のバイアス=土壌と魂の衆生の世界が生まれる。 これが東洋の情理である。 証明終わり。       * 東洋の情理は、Prigogine理論である。 源氏物語はPrigogineで説明すると分る。 * 神は現世を正帰還=悪として作った。 人はこれに負帰還し=悪を耕し、この土壌に心を植え、魂を収穫する。 こう考えると、孔子理論も源氏物語も、Prigogine理論であることが分る。 証明終わり。

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