2011年3月21日月曜日

selfless is schizophrenia

There are a good mode for schizophrenia and a bad mode.
However, because schizophrenia comes in succession, it is not possible to distinguish.

For instance, a lot of wisdoms were given to the human race by using it for the selfless though Dostoevsky was schizophrenia.
However, it still hung to the sickness of the self-identity.

In a usual society, it is assumed that it should not be schizophrenia.
However, it never knows the society in this.

*。
Dostoevsky lived in the selfless by getting schizophrenia.
The world not usually seen was seen there.
However, because it was schizophrenia, it saw it.

*。
If it is normal ..saying.., oneself is not seen in the world however all people.
It is understood that it is a kind of the sickness.

These ..combination.. see [satte] and the world.
The world is not seen only normally.

It is understood that the normality that the Japanese says is abnormal.

*。
The Japanese is hanging to the sickness of normality.
It is not seen for myself.
Therefore, it is a sickness, and it is not I.

That is, the Japanese world is a lie and a delusion.
It is in the world in which it is understood and it doesn't exist.

*。
However, cool Japan is not hanging to this sickness.
Therefore, Japan looks wonderful from the outside.

*。
So as not to hang in schizophrenia
"Money not to hope for the rising in the world promotion is not hoped" is necessary.
That is, it lives connection = with stability all.

This is a spirit of "Usually".
This is an optimum entropy.

*。
As "Usually", cool Japan was a selfless.
This is the world of an advanced spirit.

The person of "Usually" was ..cool Japan.. ..advanced spirit.. alive.
It is wonderful outside.

It is not thought that we are wonderful.
Because it is usual.

*。
Thus, it was ..cancellation problem of paradox.. alive.
This is cool Japan.

Every cool Japan was Murasaki Shikibu.
統合失調症にも良いモードと悪いモードがある。
だが統合失調症が重なるので、区別が出来ない。

例えばドストエフスキーは統合失調症であったが、
それを無私に使い、人類に多くの英知を与えた。
だがやはり自己同一性の病にかかっていた。

通常の社会では、統合失調症でない方が良いとされる。
だがこれでは、社会自身を知ることがない。

*。
ドストエフスキーは、統合失調症になることで、無私を生きた。
そこには通常見えない世界が見えた。
だがそれは統合失調症であるから見えたのだ。

*。
だが人が皆世の中に言う正常なら、自分自身は見えない。
正常というのも、病の一種であることが分かる。

これらは組み合わさって、世界が見える。
正常だけでは、世界は見えない。

日本人の言う正常は、異常であることが分かる。

     *。
日本人は正常という病に罹っているのだ!
それは自分で見えない。
だから病であり、自分がないのだ。

即ち、日本人の世界は、嘘や妄想である。
それが分かりようのない世界に入っている!

*。
だがクール・ジャパンはこの病に罹っていない。
だから外部から、日本は素晴らしく見えるのだ。

*。
統合失調症に掛からないためには、
「立身出世を望まない、金を望まない」ことが必要だ。
即ち、皆で繋がり=安定を生きることだ。

これが「普通」の精神だ。
これが最適エントロピーだ。

        *。
クール・ジャパンは「普通」として、無私であった。
これは高度な精神の世界だ。

クール・ジャパンは「普通」の人が、高度の精神を生きていた!
それが外部には素晴らしいことになる。

自分たちは、素晴らしいと思っていない。
普通だから。

*。
このようにして、パラドックスの解消問題を生きていた。
これがクール・ジャパンだ。

クール・ジャパンは誰もが紫式部であった。

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