2010年12月28日火曜日

mechanism of affirmative of denial

The government in Japan rules the under in the under while feeding it to the people.
What this doesn't have other than violence.

The government is violence, and this is not assumed to be a crime, delinquent, defective.
In a word, Japan is ..frenzy.. alive.

*。
This.. Japan is violence rule of the United States and China.

The United States chose the fascism by using democracy.
Violence was called capitalism.
It became more awful and it returned to drawing though it went well at one o'clock.

*。
Violence has been evolved to democracy and capitalism.

However, it was free violence.

The world that had been made from the negation of violence was free violence.
The negation of violence is an affirmative of violence.

*。
I think that I can ..[iitokodake].. take it when dividing into the inside and outside.

This becomes mebius if it sees at a long term, and the inside and outside is the same.

This is a mechanism of the affirmative of the denial.

*。
It was violence though it seemed to deny violence.

It cannot be recognized that this is not kinematic pair symmetry.

*。
Thus, it was violence the denial of violence.
This is an affirmative phenomenon of the denial.

The war and the capital punishment are needed here.

*。
This is a national fundamentalism.
That is, it is a mechanism not approving if wrong is not assumed to be correct.
That is, the people do not intersect with the nation.

This is free violence rule.

*。
This cannot be understood to a national fundamentalism.
It is because it is an Euclid space.

It is obvious when standing in non-Euclid.

*。
If it is not non-Euclid space, optimization is not approved.

日本のお上は、庶民に食わせて貰いながら、下々を支配する。
これは暴力以外の何ものでもない。

お上とは暴力そのものであり、
これを犯罪・非行・不良とさせない。
つまり、日本は狂気を生きている。

      *。
これが日本はアメリカや中国の暴力支配だ。

アメリカは民主主義を用い、ファシズムを選んだ。
暴力を資本主義と呼んだ。
一時うまくいっていたが、振り出しに一層ひどくなって戻った。

*。
暴力を民主主義と資本主義に進化させた。

だがそれはただの暴力であった。

暴力の否定で作った世界が、ただの暴力であった。
暴力の否定は、暴力の肯定だ。

       *。
表裏に分けると、いいとこだけが取れそうに思える。

長期で見ると、これはメビウスとなり、表裏は同一である。

これが否定の肯定のメカニズムだ。

*。
暴力を否定しているように見えるが、
それ自体が暴力であったのだ。

これは対偶対称性でないと認識できない!

*。
かくして暴力を否定することが、暴力であったのだ。
これが否定の肯定現象だ。

ここに戦争や死刑が必要になる。

     *。
これが国家原理主義だ。
即ち、間違っていることを正しいとしないと成立しない仕組みだ。
即ち、国家と国民は交わらない。

これはただの暴力支配だ。

*。
国家原理主義にはこれが理解できない。
ユークリッド空間だからだ。

非ユークリッドに立つと、一目瞭然だ。

*。
最適化は、非ユークリッド空間でないと成立しない!

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