2010年4月29日木曜日

Murakami self medical treatment medical office

If it touches the storm of the smart conversation of Haruki Murakami, everyone becomes fashionable.

Modern people are torn up into consumption and emptiness, and the person has become unreal[anriaru].

The solitude, helplessness, lonely [kan], sense of loss, and person caused mental hunger.

*。
It is a Haruki Murakami self-recuperation clinic to treat such a person.
That is, it is reading of Haruki Murakami.

Smart sentences overflow there.
It often listens to person's dissatisfaction, and the dissatisfaction is canceled.

It gets drunk on pleasant of the conversation, and the indicator of the life is obtained according to the person.

*。
To Haruki Murakami
There is power that liberates the self, makes the self throb, and makes to overflow in the sense of well-being and changes it.

Love and the soul overflow there, and I feel real in the round.

   
**。
Who overflows easily so ..love and the soul.. though it thinks then?
Isn't it not neither a lie nor a delusion?

Is the self liberated by reading Haruki Murakami?

*。
Did not Haruki Murakami liberate the self?
It cannot be proven.

If these sentences are wrong
It can be proven to self-collapse and to be released by reading Haruki Murakami.

Two sentences are in the contradiction of being able to prove impossible proof.
These sentences are not approved.

*。
Then, it is appearance of no contradiction of contradiction.

Because these sentences are contradicted, it doesn't approve.

In the reality however, ..person who liberates the soul.. [imookashikunai] ..
It is not amusing even if there is a person who not is if it is so.

*。
There are a person who changes the life and a person who doesn't change it either depending on Haruki Murakami.

The principle of Freud's reality is here.
In a word, the reality is neither feelings nor feelings.

*。
It is necessary to exclude feelings and feelings to live in the reality.
Real doesn't recognize the reality.

It only has a presentiment though the soul is not achieved.

The world that feelings and feelings entered is not a reality.

**。
Neither the ambiguity nor non-Euclid space of Europe are feelings.
This is obtained by the reason theory.

*。
When the reality is mixed by the emotionally-charged argument, it is not a reality.

The Japanese ..reality.. becomes emotionally-charged argument [surukara] and a brute.

*。
Feelings and the reality are intercepted by the indeterminacy principle.

When feelings enter, it is not a reality.

*。
The Japanese and the person in the world have a lot of people who do not understand this.

The soul cannot be done by the place from which the soul is shaken.
It is a lie and a delusion.

*。
The Haruki Murakami self-recuperation clinic distinguished the reality and real.
Real is not necessarily a reality.

*。
Patriotism is not a reality.
The patriotism person is a lie and a delusion.
Patriotism is an emotionally-charged argument that discriminates and boycotts the person.

The Japanese became a brute by this.

*。
The reality can be recognized only to rational.

If feelings enter, it is a free emotionally-charged argument.
Even if feelings are real, it is not realities.

*。
The Japanese cannot recognize Japan because of doing by feelings.
Feelings do not recognize the reality.


**。
Real of the emotionally-charged argument and reality of reason are different.

Reality principle and pleasure principle
The emotionally-charged argument is a pleasure principle, and it is an adult who is effective in the reality.
The pleasure principle and the feelings principle are children.

*。
The Japanese is a child.

With this, non-Euclid space of the reality cannot be recognized.
It becomes an incomprehensible quibble like the law of Japan.

Haruki Murakami is a translation that is juvenile literature.

村上春樹のしゃれた会話の嵐に触れると、誰もがお洒落になる。

現代人は、消費と空しさに切り裂かれ、
人はアンリアルになってしまった。

その孤独と無力感、寂寥感と喪失感、
人は精神飢餓を起こしたのだ。

*。
そういう人を診療するのが、村上春樹自己療養診療所だ。
即ち、村上春樹を読みことだ。

そこにはしゃれた文章があふれ、
人の不満をよく聴き、その不満を解消するのだ。

その会話の気持ちよさに酔い、
人によっては人生の指針を得る。

*。
村上春樹には、
自己を解放し、自己を躍動させ、幸福感に溢れるように作り変える力がある。

そこには愛や魂が溢れ、
それをリアルに感じさせる。

   
    **。
そこで考えるのだが、愛や魂とそんな簡単に溢れるものか。
それは嘘や妄想ではないか。

村上春樹を読むくらいで、自己は解放されるか。

*。
村上春樹は自己を解放したか、しなかったか。
それは証明不能だ。

もしこの文章が、間違っているなら、
村上春樹を読むことで、自己が解放されることが証明できる。

二つの文章は、証明不能のと証明可能の矛盾にある。
この文章は成立しない。

    *。
そこで矛盾の無矛盾の登場だ。

この文章は矛盾しているので、成立しない。

だが現実で、魂を解放する人がいもおかしくない。
そうならない人がいてもおかしくはない。

*。
村上春樹によって、人生を変える人も、変えない人もいる。

ここにフロイトの現実の原則がある。
つまり、現実は、感情や気分ではない。

*。
現実を生きるには、感情や気持ちを排除せねばならない。
リアルは現実を認識しない。

魂を実現しないが、予感させるだけだ。

感情や気持ちの入った世界は現実ではない。

    **。
ヨーロッパの両義性や非ユークリッド空間は、感情ではない。
これが理性論で得られることだ。

    *。
現実を感情論でかき混ぜると、それは現実ではない。

日本人は現実を感情論するから、畜生になるのだ。

*。
感情と現実は、不確定性原理で遮断されている。

感情が入ると、それは現実ではない。

*。
日本人や世界の人は、これを分かっていない人が多い。

魂が揺すられる位で、魂ができることはない。
それは嘘や妄想だ。

    *。
村上春樹自己療養診療所は、リアリティとリアルを区別した。
リアルは必ずしもリアリティではない。

*。
愛国心は、リアリティではない。
愛国人は、嘘や妄想である。
愛国心は、人を差別・排斥する感情論だ。

これで日本人は畜生となった。

    *。
リアリティは、理性的にしか認識できない。

感情が入れば、それはただの感情論だ。
感情はリアルでも、それはリアリティではない。

*。
日本人が日本を認識できないのは、感情でやるからだ。
感情は現実を認識しない。


     **。
感情論のリアルと、理性のリアリティは違う。

現実原則と快楽原則、
感情論は快楽原則であり、現実を生きる大人だ。
快楽原則や感情原則は、子供だということだ。

*。
日本人は子供なのだ。

これでは現実の非ユークリッド空間を認識できない。
日本の法律のように、訳の分からない屁理屈になる。

村上春樹は、児童文学である訳だ。

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