2009年9月9日水曜日

self-subsistence of the thought

Beautiful Japan
When I exist, it is a problem to make Japan beautiful.

However, to the person who doesn't have himself/herself
The Japan beauty comes to nothing but make me beautiful.

Therefore, the person is made arrogant.
It becomes others with another punishment.

That is, the one not boasting of Japan is punished.
This becomes a purpose.

*。
The one that Japan is not assumed to be beautiful is called a self-torment historical view, and it punishes intensely.

*。
Others are punished.
The other party is said self-torment.

The reason for the other party is that it doesn't necessarily torment oneself if it is why, that is, torment itself in I ..this.. as for I who makes myself an enemy. make

It is because it might be rather a patriot.

*。
That is, to abuse the other party is to abuse the enemy in me.

There is no such other party.
Other party whom I made
That is, the enemy in me was made through others.
My enemy was made in me.

This is a private power generation.
It is I and [shiteiru] in [momikucha] as for I.

*。
It fights against the enemy who made it by himself/herself by himself/herself.

This is substance of the delusion.
This is let pass and others are let pass.
That is, oneself and others are not distinguished, and are making it to the same.

*。
Others are let pass and the delusion is done to take it.

There is no moon if it doesn't see.
It fights against the one of having seen the moon.

What.
It is a delusion.

*。
It is assumed to be a reality though there is actually no enemy of the delusion.

The reality is made a delusion.
The one that this saw the moon is excluding deleted.

There is no other party though there is an action.

*。
The Japanese is a liar.

That is, there is can being able no looking cry as for the moon it.

*。
There is no purse.
Pay.

This was a Japan program.

*。
The first person impulse is the world of "I".

This is the world of the go round for voting.

After all, love is requested.

It is pleading for a no potato it, that is, delusion.

*。
It is the [dazainao] that depends too much on the delusion world.

Recently, [haruki] Murakami does.

The go round for voting is cheated depending too much on love.

It is an Oedipus complex.

*。
Western Europe is seen with the cruel world where the Oedipus complex was killed when thinking so.

Depending too much the word is not in Western Europe.

Isn't this birth?

*。
The Japanese is alive in the womb.

This might be a first person impulse.

*。
Cruelty is made the self-same there with the geniality.

That is, the weak are killed, and it lives in the capital punishment.

An innocent capital punishment might be a limit of overreliance.

*。
The abolition of capital punishment is not to kill the weak.

The severity in the wilderness is here.

*。
Overreliance is approved to the homicide.

That is, happiness is a Japanese homicide.

The death of [dazainao] was this.

美しい日本、
自分が存在すると、日本を美しくすることが問題だ。

だが自分がない人には、
日本が美しいことが、自分をただ美しくすることとなる。

従って、人を傲慢にする。
他人に他罰的となる。

即ち、日本を誇りにしないものを、罰する。
これが目的となる。

    *。
日本を美しいとしないものを、
自虐史観といって、激しく罰する。

*。
他人を罰し、
その相手を自虐しているという。

これは自分の中に、自分を敵とする自分を作ることだ
何故なら、自虐しているという相手は、
自虐しているとは限らないからだ。

却って愛国者であることもあるからだ。

   *。
即ち、相手を罵倒することは、
自分の中の敵を罵倒していることだ。

そんな相手はいない。
自分の作った相手、
即ち、自分の中の敵を他人を通して作ったのだ。
自分の中に、自分の敵を作った。

これは自家発電だ。
自分で自分をもみくちゃにしている。

   *。
自分の中に自分で作ってた敵と争う。

これが妄想の実体だ。
これを他人を通してやる。
即ち、自他は弁別されず、同一化している。

*。
妄想を他人を通してやり取るする。

月は見なければない。
月を見たというものと戦うのだ。

どういうことだ。
それが妄想である。

*。
妄想の敵は現実にいないが、それを現実とする。

現実を妄想とする。
これが月を見たものを排除削除することだ。

行動はあるが、相手はいない。

      *。
日本人は嘘つきだ。

即ち、月を見なけれがない。

*。
財布がない。
金を出せ。

これが日本プログラムであった。

    *。
一人称衝動は「私」の世界だ。

これは堂々巡りの世界だ。

結局、愛を求める。

それが無いものねだりであり、
即ち、妄想だ。

*。
妄想に甘える、
太宰治的世界だ。

最近、村上春樹がやっている。

堂々巡りを、愛に甘えてごまかす。

マザコンだ。

    *。
こう考えると、西欧はマザコンを殺した残酷な世界と見える。

甘えという言葉は西欧にない。

これが出産ということではないか。

*。
日本人は、子宮の中で生きている。

これが一人称衝動だろう。

     *。
そこでは優しさと残酷が自己同一化している。

即ち、弱者を殺し、死刑を生きる。

無実死刑は、甘えの極限だろう。

*。
死刑廃止は、弱者を殺さないことだ。

ここに荒野の厳しさがある。

*。
甘えは、殺人に成立する。

即ち、日本人の幸福は殺人である。

太宰治の死は、そういうことであったのだろう。

0 件のコメント: