2008年11月12日水曜日

Hikarugennji is terrorist of lust

The Tale of Genji is man study.
The system is an Euclid original level.

Because the human phenomenon has been treated, it is not possible to axiomatize
it.

However, it reaches an objective, universal validity.
It goes to structurizing to the previous even number.

*。
It is not understood at the present age, and therefore, everyone is a
victim and an assailant.

When thinking so
The Tale of Genji is the world of the terrorism of the lust.

In an uncertain faction whose assailant is a victim, too it is not
one to do the other party something that not is either other than
terrorism.

*。
Mr. source of light is a terrorist of love, and it is a terrorist of
the mind on purple.

This is a way of life in the world where damage integrated with harm.

*。
Every present age is a terrorist.

It is an absolute contradicted self-identity of damage and harm here.

Harm is a possibility that damage assumes that it cannot exist, and
damage is a possibility that harm assumes that it cannot exist.

Harm precedes damage, and damage precedes harm.

This is an uncertainty.

*。
This is indeed a structure of The Tale of Genji.

The Tale of Genji is done in 1000 and revives.
The Murasaki Shikibu's prophecy was achieved.

*。
Is it good if it does very?

The harmony vibration is played terrorism.

Terrorism is made a stage, and a good drama there is performed.

*。
These two step structures
A meta play and a good drama are that the person does to real, a meta
structure, and a real stage that is.

*。
Suffering is made in the drama and everyone that the civilization
theater of the present age is good and shouldering and the impact
that pierces it are made.

Person's way of life becomes it so by The Tale of Genji.

*。
The priest was an impact that pierced the world.

It might be a society and it be a revival of The Tale of Genji done
globally as for this.


源氏物語は人間学であり、
その体系はユークリッド原本並みである。

人間現象を扱っているので、公理化は出来ない。

だが客観的普遍妥当性に到達している。
その先の対偶構造化まで行っている。

*。
だから現代に理解されないが、
誰もが被害者で加害者になっている。

こう考えると、
源氏物語は愛欲のテロリズムの世界だ。

加害者が被害者でもある不確定系において、
相手に何かすることは、テロ以外のないものでもない。

*。
光源氏は愛のテロリストであり、
紫の上は心のテロリストだ。

これが被害と加害が一体化した世界の生き方だ。

  *。
現代は誰もがテロリストだ。

ここに被害と加害の絶対矛盾的自己同一性がる。

加害は被害の存在不可能とする可能性であり、
被害は加害の存在不可能とする可能性である。

加害は被害に先立ち、
被害は加害に先立つ。

これが不確定性だ。

*。
実にこれが源氏物語の構造でもある。

源氏物語は千年して蘇る。
その紫式部の予言が実現した。

   *。
どうしたらいいのか。

テロごっこに調和振動を奏でる。

テロごっこを舞台にして、
そこによきドラマを演じる。

*。
この二段構造、
即ちリアルとメタ構造、
リアル舞台に、メタ演劇、
よきドラマが人のやることだ。

*。
現代文明劇場のよきドラマ、
皆で苦しみをを背負い、
それをぶち抜く衝撃を作る。

源氏物語で人の生き方はこうなっている。

*。
出家は世界をぶち抜く衝撃でもあった。

これを社会や地球規模でやる、
それが源氏物語の蘇りだろう。

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