2008年3月13日木曜日

random music theory

The world of the present is moving the center of gravity to the statistical
probability system.

Let's forecast how this assumption the next music and the art become it.

*。
The art as the fixed point and the significant point is seemingly
created to the world like the noise.

*。
The synthesizer is made from the white noise.

The signal is produced with the noise.

Hereafter, the art is made in Otocatamari like the noise in the state
of the noise.

*。
It creates the image as a holography by assuming the existence
situation to be a hologram, and irradiating the sensibility and the
intellect to this.

The hologram is a noise, and the intellect and the sensibility tailor
it of the work.

Degree of freedom goes up more than now.

*。
It settles to a certain point as the donor and those who appreciate
repeat the map.

Interactive art
It is most still so.

However, this becomes an empty imagination at information.

It develops like feeling the mind, the soul, and the soul in a word.
It will be able to be said the art of spiritual world.


現代世界は、その重心を、統計確率系に移動している。

この前提で、次期音楽や芸術がどうなるか予測しよう。

*。
一見雑音のような世界の中に、
不動点や特異点としての、
芸術が創造される。

*。
シンセサイザーは、ホワイト雑音から作られる。

雑音から、信号を作り出している。

これからは、雑音のような音塊に、
雑音の状態の中に、
芸術を作る。

*。
それは存在状況を、ホログラムとし、
これに感性と知性を照射することで、
ホログラフィーとして、
イメージを創造する。

ホログラムが雑音であり、
知性と感性が、
それを作品の仕立てる。

現在より自由度が上がる。

*。
提供者と鑑賞者が写像を繰り返し、
あるポイントに収束する。

双方向芸術、
もっとも今でもそうだ。

だがこれが情報時空のイマジネーションとなる。

つまり心や魂や霊を感じるように展開する。
精神世界の芸術と言えるだろう。

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