Academic ability survey of OECD
Ability authorization that knowledge and skill can be applied to real
life.
Japan falls by adaptability, and decreases because of the reading comprehension.
It is easy as the problem.
Japan is experience education Fundamentalism the government says.
The person whom this brings up
1.Even I only have to avoid it.
2.It doesn't think independently.
As a result, the nation can operate the people.
Frank evidence is school regulations.
School regulations make to the alibi of the experience principle of education
and are the confessions to saying of the nation.
*。
Japan worsens no matter what it does.
It is because of being in the double bind of der Zorn Gottes.
There is no what raises the world level of Japan excluding stopping
the system of the government.
It can be said that scholastic attainments of Japan did not fall, and
the world improved.
Still, Japan's neither spilling from the world nor falling changes.
You might enter with not falling academic standards but dropping.
*。
In the scholastic attainments improvement of Japan, the government is
killed.
When the government is made the best use of, it drops from the world.
It is killed in the unpleasant world.
Japan is killed by the government, and the government is killed in the world.
This is a double bind of Japan, and a double bind of der Zorn Gottes.
*。
On the other hand, as a method of selling the book
It is said that the recommendation of the topicality and the
celebrity is effective.
It can be said it is about this reading comprehension and
adaptability.
It doesn't have the judgment power criticism power.
However, it is an imagination if it absorbs it.
A bad performance : in the achievement test.
It is a performance with good imagination ability.
An advanced intellect is necessary ..this twist.. to surf.
Using of ability in daily life and non-daily life properly.
Such an advanced complex ability is an age of the necessity.
*。
The reason for the government is that the person has life by alive.
Parasitism is alive of the life of the person in case of being.
However, when the government is shaken off, the person is alive.
OECDの学力調査、
知識や技能が実生活に応用できる能力検定。
日本は応用力で落下、読解力で低下。
問題としては簡単だ。
日本はお上の言いなりになれ教育原理主義。
これが育てる人は、
1.自分さえよければいい。
2.自分で考えない。
この結果、国家は国民を操作できる。
端的な証拠が校則だ。
校則は、国家の言いなりになれ教育原理のアリバイにして自白だ。
*。
日本は何をやっても悪くなる。
神の怒りのダブルバインドにあるからだ。
日本の世界水準を上げることは、
お上体制をやめること以外ない。
日本の学力が落下したのでなく、
世界が向上したとも言える。
それでも日本が世界からこぼれ落ちていくことは変らない。
学力低下でなく、落ちこぼれと入った方がいいのではないか。
*。
日本の学力向上には、お上を殺す。
お上を生かすと世界から落ちこぼれる。
いや世界に殺される。
日本はお上に殺され、お上は世界に殺される。
これが日本のダブルバインド、
神の怒りのダブルバインド。
*。
一方、本を売る方法として、
話題性や有名人の推薦が効くという。
これの読解力や応用力のなさとも言える。
判断力批判力がない。
だがこればイマジネーション性でもある。
学力検査で悪い性能は、
イマジネーション能力の良い性能でもある。
この捩れをサーフィンするには、高度の知性が必要。
日常と非日常での能力の使い分け。
そういう高度コンプレックス能力が必要の時代だ。
*。
お上が生きていられるのは、
人に生活があるからだ。
人の生活の寄生しいれば、生きていられる。
でも人はお上を振り払わねば、生きらねなくなってきた。
0 件のコメント:
コメントを投稿