2007年8月21日火曜日

Whether law of jungle is appropriate?

It is recurring questions in a certain Christianity kindergarten.
Whether the grade is applied at the athletic meet or not?
It is participating prize in all members in the kindergarten as the
decision of the director.

However, it is necessary to accustom the child because it consists of
the competition in grades, and to forge person's world.

The school also has such a problem.
It passes, and the grade system that was the participation prize
system for a certain period of time now.

The knife event decided to have occurred at the school at a certain
time, not to give cutlery to the school then, this passed the
equivalent period, cannot to sharpen the pencil for myself, and it
decided to be given to knife it then and to have become a knife
prohibition the knife event.

It becomes gentle, and, in a word, it becomes cruel.
Going, ..piling up.. .. return

Western Europe : to this kind of problem.
...objective, universal validity.. in this case, it decides it by
love and the justice.

Japan is an absolute decision of person's government.
It does the arrival.

Does a literary prize kill bullying?
It is natural on the struggle for existence.

Then, the relation to the bullying killing of the school and the
organization : please.
It is extreme.
Western Europe manages also to do the prize.

However, the world might have worsened after beginning to have done this.

Imperfection theorem VER7.8.21 of Gёdel cannot be decided,
correctness begins to do this however, and the society has worsened.

The grade decision is in the struggle for existence.
This is not contradicted.
Therefore, it cannot be said that the grade method is a struggle for existence.


The world breaks out in the strong man rule.
That is, it is in the massacre and the bullying killing.
The strong man is brute & devil.

It is a problem of the world without love and the justice.
Western Europe fell here, too.

What is the cause?
The bank rip starts from a trifling water leak.

Is not it easily processed that the person lives?
The dream, it hopes, and the world has gone to ruin here. ?

Whether is the hypothesis approved to this or not?
The intellect that can be proven is necessary.

This has been made though it doesn't have the intellect in time for
the earth society.
Are neither unprecedented prosperity nor this damnations?

It doesn't have the intellect that can discuss this.
This is certain.

Is it independence of the god or god's homicide?


あるキリスト教幼稚園で繰り返される問題。
運動会で等級をつけるかどうか。
その幼稚園では、園長の決定として、全員参加賞。

だが人の世界は競争で成り立つのだから、
等級をつけて、子供を慣らし、鍛えるべきだ。

どこの学校もこういう問題を持っている。
一時期参加賞制度だった、
それが過ぎて、今は等級制度だ。

あるとき学校でナイフ事件が起きた、
そこで学校に刃物を持たせないことにした、
これが相当期間過ぎて、
鉛筆も自分で削れない、
そこでナイフを持たせることにした、
そしてナイフ事件、
またナイフ禁止となった。

つまり優しくなったり、残酷になったり。
行きつ戻りつ。

西欧はこの種の問題に、
客観的普遍妥当性、この場合、愛と正義で決定。

日本は絶対者のお上の決定。
又は行きつ戻りつやる。

文学賞はいじめ殺しか。
生存競争上当然だ。

では学校や組織のいじめ殺しとの関係はどうか。
それは極端だ。
西欧も何とか賞をやっている。

だがこれをやりだしてから、世界は悪くなったのではないか。

Gёdelの不完全性定理VER7.8.21
決定不能、
だが正しいことは、これをやりだして社会は悪くなった。

等級決定は生存競争の内だ。
これは無矛盾だ。
よって等級方式は生存競争とはいえない。

世界は強者支配に在る。
即ち大虐殺、いじめ殺しにある。
強者は畜生&鬼畜だ。

愛と正義のない世界の問題点だ。
西欧もここに落ちた!

その原因は何か。
堤防決壊は些細な漏水に始まる。

人が生きることを安易に処理していないか。
夢と希望、ここから世界は荒廃した!?

これは仮説が成立するかどうか。
証明できる知性が必要だ。

地球社会に間に合う知性がないのに、これを作ってしまった。
空前の繁栄、これは天罰ではないか。

これを論ずることが出来る知性がない!
これは確かだ。

神からの自立か、神の殺人か。

0 件のコメント: