The one that it is not possible to depend too much cannot adjust to a
Japanese society.
Then, how does the Japanese world correspond to the one that it is
not possible to depend too much?
It bullies, it is made to embarrass, and it is punished.
That is, it is chastised.
That is, overreliance and the chastisement are two-cycle engines.
The reward can be gotten when depending too much, and it is chastised
if not depending too much.
Overreliance and the chastisement are generated by the pair.
Gentleness and cruelty are generated by the pair, too.
Humanity is approved on the assumption of bullying and showing
occupying ostracism.
Reward in which this is gone through and good feelings.
Good feelings are generated with bullying to I, others, and the
society.
Barter trade and exchange economy.
Economy of feelings and dealings of feelings.
It cruelly buys it me gentle.
It cruelly sells it others and the society of gentleness.
Economic dealings and humanity appearance of feelings.
You need not run into the black everyone the deficit or the surplus.
When the strong one takes the conceit a lot, the weak one undertakes
a lot of bad feelings.
A lot of people for conceit, little person, and person who not is.
Japanese feelings economic society.
The conceit becomes it a lot when becoming great.
The law of the jungle and humanity appearance of feelings.
甘えられないものは日本社会に適応できない。
では甘えられないものに、日本世界はどう対応するか。
いじめる、困らせる、制裁される。
即ち折檻される。
即ち甘えと折檻は、二サイクルエンジンである。
甘えると褒美がもらえ、甘えないと折檻される。
甘えと折檻はペアで発生する。
優しさと残酷もペアで発生する。
人情はいじめや見せしめ村八分を前提に成立する。
これを潜り抜けた褒美、いい気持ち。
いい気持ちは自分や他人や社会へのいじめと共に発生する。
バーター取引、交換経済。
感情の経済、感情の取引。
優しさを自分への残酷で買う。
優しさを他人や社会への残酷で売る。
感情の経済取引、人情世間体。
赤字か黒字か、皆黒字になることはない。
強いものがいい気分をたくさん取ると、
弱いものがたくさん悪い気持ちを引き受ける。
いい気分のたくさんの人、少ない人、ない人。
日本感情経済社会!
偉くなるといい気分がたくさんなる。
感情の弱肉強食、人情世間体!
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