Chastisement, threat, torture, and slaughter
This is a process in which it has it ..under nation's thumb...
This is seen in school regulations.
If it is unjust, school regulations are translations it is good.
The people ..saying it.. are made in the nation ..requiring...
Under one's thumb is said the good people to the nation.
In the prohibition agreement like torture etc. ,
The act of giving the person a heavy pain is called torture.
The nation is making it in Japan to giving, and saying a heavy pain to the
people.
Civil affairs nonintervention
This is a heavy, painful act to the people of the nation.
Multiply by the trial.
The assailant wins by this.
It tries because of heavily and painful of the people.
It is disregard of bullying, and it is uncouth, Kebai, and it smells,
and this is an act of giving a heavy pain.
However, this cannot be excluded.
Japan because of consisting it is this.
It is a beautiful country there.
It is justified to pass torture by this.
Isn't it natural to love Japan?
Love is demanded by torture.
Is this love or torture?
Isn't it natural to establish a beautiful country by torture?
It is natural to use torture for doing it correct.
It is a whip of not torture but love.
Is the whip of love love or a whip?
The violence used to be correct is not violence.
A natural method was denied to the world in this Japan.
The world is tortured, and the unpleasant world tortures Japan to Japan.
Has Japan collapsed to this paradox?It is made to do.
Isn't this torture or torture?
The first theorem of Gёdel of imperfection theorem Ver7.8.23.
Isn't the whip of love torture or torture?
It doesn't torture not be nor torture in the dignity of the nation in
the dignity of man.
Correctness by nothing but one
The whip of love is to give the person a heavy pain.
Proof.
The whip of love is assumed not to give the person a heavy pain.
Then, it is not a whip.
Proof end.
The second theorem.
It is no contradiction to lead the person correctly with the whip of
love.
Therefore, the person cannot love person by the whip of love.
Proof.
The person is whipped for love.
This act is an assault.
It is another problem whether love is here, and the whip of love,
that is, whipped what only is assaulted and exists.
Proof end.
*
Japan is a beautiful country.
If the person says voluntarily, it is unquestionable.
If the nation makes it say, this is torture.
折檻・恫喝・拷問・虐殺、
これが国家の言いなりにならせるプロセス。
これは校則に見られる。
校則は理不尽であればあるほどいい訳だ。
要するの国家に言いなりの国民を作る。
国家に言いなりになることをよい国民という。
拷問等禁止条約では、
人に重い苦痛を与える行為を拷問という。
日本では国家側は国民に重い苦痛を与え、言いなりにしている。
民事不介入、
これ自体国家側の国民への重い苦痛行為だ。
裁判に掛けろ、
これで加害者が勝つ。
裁判が国民への重い苦痛になっているからだ。
いじめの無視、ダサい・ケバイ・臭い、
これも重い苦痛を与える行為だ。
だがこれを排除できない。
これで日本は成り立っているからだ。
そこで美しい国、
これで拷問を通すことを正当化する。
日本を愛すことは当然じゃないか。
拷問によって愛を要求する。
これは愛か拷問か。
拷問によって美しい国を作ることは当然じゃないか。
正しいことを行うに、拷問を使うことは当然だ。
それは拷問でなく愛の鞭だ。
愛の鞭は、愛か鞭か。
正しいことのために使う暴力は暴力ではない。
この日本で当然の方法が世界に否定された。
日本は世界を拷問する、いや世界が日本を拷問する。
日本はこのパラドックスに崩壊した?させられる。
これは拷問か拷問でないか。
Gёdelの不完全性定理Ver7.8.23
第一定理。
愛の鞭は拷問か拷問でないか。
人間の尊厳では拷問、国家の尊厳では拷問でない。
唯一つ正しいことは、
愛の鞭は、人に重い苦痛を与えることだ。
証明。
愛の鞭は人に重い苦痛を与えない、とする。
するとそれは鞭ではない。
証明終わり。
第二定理。
人を愛の鞭で正しく導くことは無矛盾だ。
よって愛の鞭で人は人を愛することが出来なくなる。
証明。
愛のために人を鞭打つ。
この行為自体は、暴行であって、
ここに愛があるかどうかは、別の問題で、
愛の鞭、即ち鞭打つことは、暴行でしかない。
証明終わり。
*
日本は美しい国、
人が自発的に言うなら問題なし。
国家が言わせるならこれは拷問だ。
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