Freud's reality principle and pleasure principle
Was the reality principle of the economy of consumption a pleasure
principle?
Greater East Asia Co-prosperity Sphere and eight Koichi
Was it faultless, is defended the country in the country, and was
able to die for the country, and was the pleasure principle assumed
to be a national principle?
Ten annihilation to devil U.S.-Britain
This is pleasure Fundamentalism.
To begin with, the feelings theory is pleasure Fundamentalism.
Pursuit of national pleasure
It thinks the Dainichi this empire and the development of the large
GDP empire to be pleasure Fundamentalism and it is seen.
The Dainichi this empire has not been approved to the world as the
reality.
Japanese race's pleasure was assumed to be a reality.
It was done not to do.
The world was targeted in the Japanese pleasure principle.
It was done to have not to do.
Pleasure of the self-torment historical view of the textbook-adoption
controversy and the comfort woman problem as the Japanese might be
pursued.
The reality of world is not here.
Imperial country historical view
Only pleasure as the Japanese is here, and there is no reality of
world.
It lives in Japan where the reality doesn't exist.
Japan where reality of world doesn't exist.
It is possible to live by the financial influence reaction.
Japan is a possibility of the world that it is not possible to exist.
The life of the life that it was not possible to exist, that is,
death might have been gripped.
It finds it with the death.
It is possible to die for the country.
Isn't it pleasure without the world and the reality?
Death that becomes root in Japan nobly
That is, the mental disease and the suicide might have been held.
It finds, and it will not come to die with chivalry when thinking
from the root.
フロイトの現実原則と快楽原則、
消費経済は快楽原則を現実原則としたのだろうか。
大東亜共栄圏や八紘一宇、
国に誤りなし、国を守る、国のために死ね、
快楽原則を国家原理としたのだろうか。
鬼畜米英に天誅殲滅、
これは快楽原理主義でもある。
そもそも感情論は快楽原理主義だ。
国家快楽の追及、
大日本帝国も大GDP帝国の展開も、快楽原理主義と見れば見られる。
大日本帝国は現実としての世界に成立していない。
日本民族の快楽を現実とした。
出来ないことをした。
世界を日本快楽原理の対象とした。
やってはならないことをやった。
自虐史観にしても、教科書問題・慰安婦問題にしても、
日本人としての快楽を追求しているのではないか。
ここに世界という現実は無い。
皇国史観、
ここには日本人としての快楽だけがあって、
世界という現実がない。
現実のない日本を生きる。
世界という現実がない日本。
金権反応で生きることはできる。
日本は世界の存在不可能という可能性である。
生の存在不可能という生、即ち死を掴んだのではないか。
日本道とは死ぬことと見つけたり。
国のために死ね、
世界や現実のない快楽ではないか。
日本の根源に、高貴なる死、
即ち精神病と自殺を抱えてしまったのではないか。
武士道とは死ぬことと見つけたり、
根源から考え直さねばなるまい。
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