Salinger's Catcharz Inn Za Rai is a prophecy book.
In his prophecy book, are the mental disease and the suicide basic
themes?
It is said noblesse oblige=the obligation though this nobly becomes.
The one to request money and power
A humble life is requested for the great cause.
The one that money and power were thrown away
It lives in the death that nobly becomes it for the great cause.
Pursuit of money and power
It is said that this is essence of the Western Europe civilization.
If this is people's way of lives, people who break this world live in
the death that nobly becomes it, and it gets the mental disease and
committed.
When this world becomes the world of money and power, the way of life
of the person who denies this is a mental disease and commits suicide.
Has it occurred exactly in Japan, and cannot it say so?
The one that a humble reality was thrown away requests the mental
disease and the suicide.
The rye is issued in 1950.
It prophesied today of Japan.
Japan is pure culture of the Western Europe civilization.
Success and happy pursuit
The one to assume this to be great cause is humbly effective.
Because this is a reality
The one that humbleness was denied is effective in a noble death.
The success, happiness, and humbleness and the even number when die.
nobly become it
Even number two-cycle engine of happiness and death.
Happiness and Western Europe are substituted for money and power.
It fights and it dies of hunger to exhaust gas if this is pursued.
The Pacific War of Dainichi this empire that does this.
The Dainichi this empire and Pacific War were miniature gardens in Western
Europe.
The death that nobly becomes it is a possibility of impossibility of the life
that nobly becomes it.
However, the Japanese culture :.
The life that nobly becomes it has the structure that is the
possibility of impossibility of the death that nobly becomes it.
It is being written in The Tale of Genji.
Mr. source of light was effective in the possibility of impossibility
of the life of the death, and the life lived in the possibility of
impossibility of the death on purple.
Mr. source of light died and returned to the soil, and on purple, it
died and it returned to the heaven.
With Mr. source of light who achieves the highest success in this
world
On purple that became beautiful person who doesn't think the one of
this world in this world.
Western Europe cannot escape from the sphere of the this world
gravity.
The Japanese culture is a culture where it escapes from this, and it
returns to god's world.
サリンジャーのキャッチャーズ・イン・ザ・ライは預言書である。
彼の預言書は精神病や自殺が基本テーマだ?
これが高貴なるものの義務といっているかのようだ。
金と権力を求めるものは、
その大義のために卑しい生を求める。
金と権力を捨てたものは、
その大義のために高貴なる死を生きる。
金と権力の追求、
これが西欧文明の本質とでも言っているかのようだ。
これが人々の生き方であるとすると、
この世界を脱獄した人々は、
高貴なる死を生きる、それが精神病と自殺となろう。
現世が金と権力の世界となったとき、
これを否定する人の生き方は、精神病と自殺。
まさにそれが日本で起きている、そういえないか。
卑しい現実を捨てたものは、精神病と自殺を求める。
ライ麦は1950年発行。
それは日本の今日を予言していた。
日本は西欧文明を純粋培養したものだ。
成功と幸福追求、
これを大義とするものは卑しく生きる。
これが現実だから、
卑しさを否定したものは、高貴な死を生きる。
成功と幸福といつ卑しさ、
その対偶は高貴なる死。
幸福と死の対偶二サイクルエンジン!
幸福と西欧を金と権力に置換、
これを追求すれば、排ガスは戦争と餓死。
これをやった大日本帝国の太平洋戦争。
大日本帝国と太平洋戦争は、西欧の箱庭だった!
高貴なる死は高貴なる生の不可能という可能性である。
だが日本文化は、
高貴なる生は高貴なる死の不可能という可能性である構造を持つ。
それが源氏物語に書かれている。
光源氏は、死は生の不可能という可能性を生き、
紫の上は、生は死の不可能という可能性を生きた。
光源氏は死んで土に返り、
紫の上は死んで天に帰った。
この世での最高の成功を達成した光源氏と、
この世での、この世のものとも思えない美しい人となった紫の上。
西欧は現世重力圏を脱出できない。
日本文化はこれを脱出、神の世界に帰る文化だ!
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