2007年7月12日木曜日

Buddhism&Confucianism Goedel's Incompleteness theorem Ver7.7.12

Criticism of Western Europe reason to Buddhism Confucianism.
1.It is an idea that even I am good it is possible to avoid.
2.It is an idea that it only has to be under one's thumb. power

Therefore, the person who did not think independently was made, and
power badness was left in the sphere of the Buddhism Confucianism.

This world is the world of very bad, and it becomes feelings good in that.

It ..such way of life.. came.
As a result, the power of the state became a murder-robbery device.
It the death from overwork solitude death commits suicide … the
pollution medical treatment damage of crops by chemicals massacre …
false indictment capital punishment … It is a nursing homicide
patricide etc. and it exists.

Evil was the stop conduct oneself, either grew, and produced the
fight of evil.
It is happily in that.
It becomes silent companioned and it becomes silent sacrificed.
That is, it makes it to the looking killing.

Happiness where it is born here.
Isn't it happy or happy?

Incompleteness theorem Ver7.7.12 of Gёdel.
The first theorem.
Whether it is happy or is unhappiness cannot be decided.
As for correctness by nothing but one, the person is alive.

The second theorem.
One's own happiness is requested.
This is not contradicted.
Therefore, happiness is not achieved.

That is, it is the world only of living in the sphere of the Buddhism
Confucianism, and the world where happiness cannot be achieved.


仏教儒教への西欧理性の批判。
1.自分さえよけれがいいという考えだ。
2.権力に言いなりになればいいという考えだ。

従って、仏教儒教圏では、自分で考えない人を作り、
権力悪は放置された。

現世は劣悪の世界であり、その中でいい気持ちになる。

こういう生き方そしてきた。
その結果、国家権力は強盗殺人装置になった。
それが過労死孤独死自殺…公害医療薬害大虐殺…
虚偽告発死刑…介護殺人尊属殺人…である。

悪は止め処もなく大きくなり、悪同士の戦いを作り出した。
その中で、幸せにある。
仲間に犠牲に沈黙する。
即ち見殺しにする。

ここの生まれる幸せ。
それは幸せか幸せでないか。

Gёdelの不完全性定理Ver7.7.12。
第一定理。
幸福か不幸か決定不能。
唯一つ正しいことは、人は生きている。

第二定理。
自分だけの幸せを求める。
これは無矛盾である。
よって幸せは実現しない。

即ち仏教儒教圏は、ただ生きるだけの世界であり、
幸せを実現できない世界だ。

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