2014年10月29日水曜日

no justice in power

The Confucius thought is how to kill power wrong. * Power wrong is required for this world. The West is a system exceeding power wrong. * The East assembled this world to power wrong. The West planned desertion from power wrong. This is Zeno's arrow. * If it is going to escape from power wrong, a desertion mouth will be made between the good and wrong. This is an act which asks for the good, and however it may do it, it does not reach the good. * Even if the good becomes a target, it does not attain it. This is Godel's incompleteness theorem. It can aim at the good. But every time people do not kill animals and plants, they cannot live. That is, even if the good becomes a target, it is an aim which is not achieved. That is, it is Zeno's arrow. The end of proof. * People's reality consumes animals and plants and is useful. That is, it is a part of life circulation. * It is the Western good which threw away and made this reality. The worlds of the good are a lie and only delusion. This is a law of an action and reaction. * If Confucianism is read with the law of an action and reaction, asking for the good will be making wrong. Therefore, the Confucius thought will kill wrong. * Killing wrong is making a liking kitchen of evil do. This is how to kill wrong. And wrong appears and it changes generation in this way. This is the Confucius thought. The end of proof. 孔子思想は、権力悪の殺し方である。        * この世は、権力悪が必要である。 西洋は権力悪を超えるシステムである。 * 東洋は、権力悪にこの世を組み立てた。 西洋は権力悪からの脱走を企てた。 これはゼノンの矢である。       * 権力悪から脱走しようとすれば、 善と悪の間に脱走口を作る。 これは善を求める行為であり、 それは幾らやっても、善に届かない。 * 善は目標になっても、それを達成することはない。 これがゲーデルの不完全性定理である。 善を目標とすることはできる。 だが人は、動植物を殺さなくては、生きられない。 即ち、善は目標になっても、達成されない目標である。 即ち、ゼノンの矢である。 証明終わり。           * 人の現実は、動植物を食って生きる。 即ち、生命循環の一部である。 * この現実を捨てて作った西洋善である。 善の世界は、嘘や妄想でしかない。 これは作用と反作用の法則である。        * 儒教を作用と反作用の法則で読めば、 善を求めることは、悪を作ることである。 従って、孔子思想は、悪を殺すこととなる。 * 悪を殺すことは、悪の好き勝手をやらせることである。 これが悪の殺し方である。 そして又悪が現れ、こうして世代交代する。 これが孔子思想である。 証明終わり。

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