2010年5月23日日曜日

good is violence

Good was absolutely violence, and the cancer of this world.
The nation stated good, and became violence.
Good was cancer.

It destroyed the society.
It is verified to the Buddhism and Confucism.
Weak' graveyards there.
It might be a reason called a funeral Buddhism.

The Christianity had been approved to the massacre as long as said morality, too.
In the Christianity, selfishness was a fort of the foreign body exclusion.
It was possible to coexist with the irreligion and the foreign body, and it infiltrated the world.
It is not aware. still

*。
Only the myth of economic growth and this are the myths.
It begins to discriminate people when becoming rich to some extent.
The discrimination competition is called neoliberalism.
The person did not live there.
Homicide and burglar's worlds there.

*。
In a word, richness means the person can control.

It only has not to be more painful than richness.
It is true richness to connect the person though richness discriminates the person.
It is richness to which the interpersonal relationship cut.

Richness was to have cut person's connection.

*。
This was beneficence.

Good was person's cutting.
It was a mutilation murder case.
Richness made the person asunder.

Literature invented the point of living there.
It only was discriminated and existed.
It made man who did not have the point of living.

Good was absolutely violence.

善は絶対暴力であり、この世のガンであった。
国家は善をうたい、暴力そのものとなった。
善はガンだったのだ。

それは社会を破壊した。
それは仏教や儒教に検証される。
そこは弱者の墓場だ。
葬式仏教といわれる所以だろう。

キリスト教も、道徳といわれる限り、大虐殺に成立していた。
キリスト教も、かっては異物排除の砦だった。
無宗教や異物と共存できて、世界に浸透した。
まだ納得している訳ではない。

      *。
経済成長神話、これこそ神話である。
ある程度まで豊かになると、人々を差別し始める。
差別競争を、新自由主義という。
そこは人の住むところではなかった。
そこは殺人と強盗の世界だ。

*。
つまり、豊かさは、人がコントロールできることを意味する。

豊かさよりも、苦しくなければいい。
豊かさは人を差別するが、人が繋がるのが本当の豊かさだ。
人間関係の切れた豊かさである。

豊かさは、人の繋がりを切ることであったのだ。

     *。
これが善行であった。

善は人の切断であった。
バラバラ事件であった。
豊かさは、人をバラバラにした。

そこに文学は、生きる意味を発明した。
それは差別でしかなかった。
それは生きる意味のない人間を作った。

善は絶対暴力であったのだ。

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