2010年3月23日火曜日

unrelated relations

The decision as a variable
A decision, a record, a nation, a law, an enterprise, a profit, and such an artificial product are included here.

Being able to write sentences without such a meaning is the sentence barrel reasons for sentences.
That is, when sentences are contradicted, sentences are not contradicted.

Two "Sentences" cannot be distinguished in sentences.
Therefore, it is a translation that can be variously written by sentences.

That is, sentences are variables.
Sentences are functions, and an artificial product variously puts it in the variable.

*。
There is + ? in the variable, and it vanishes if it adds.
It can be said that this is a cancellation of the paradox.
The cancellation can say it was contradiction by the paradox.

The freedom of the operation was sentences.

*。
When sentences are contradicted, sentences are not contradicted.
It is not contradicted to sentences as a function by + ? even in case of being.
It came off to a high floor type.
That is, the paradox was canceled.

*。
Therefore, sentences not verified by the reality are insignificant.
It is necessary to verify it to sentences by the reality.

If sentences are not contradicted, the sentences are contradicted.

That is, sentence phenomenon and a real phenomenon are intercepted by the indeterminacy principle.
It is an irrelevant relation.

*。
The current state power is not the one verified by the reality.
That is, it is a delusion.

*。
Sentences are kinds of the function.
It doesn't make sense if not verified by the reality.

*。
A Japanese emotionally-charged argument doesn't make sense by the reality.

Therefore, the emotionally-charged argument works out murdering the dissenter.
That is, the emotionally-charged argument is a translation that is the delusion.

Japan is not surmountable of this emotionally-charged argument, that is, brute.

*。
The emotionally-charged argument is a delusion.
If the Japanese people do not recognize this, the Japanese becomes a brute.


**。
The Japanese is a brute before the Godel's incompleteness theorem.

It decides whether to become man before the Godel's incompleteness theorem and thereafter.

*。
Britain lives in the cancellation of the paradox.
France came off to an intersecting parallel lines theory of relativity space that did not make the paradox.

Government Japan is not discussed by the same rank with Britain and France.
It is a former stage of the brute.

This is a difference of not discrimination but the human nature.
All human natures are not the same.

Diversity is here.
Even as for the member of ..Japanese.. diversity, the floor type is different.

*。
All men were not the same floor types.

The Japanese was a floor type of the subordinate position.
It is necessary to cancel the difference of the floor type with the high rank.

*。
A Japanese delusion was built here.

The human nature is killed, and deified, and that is, it is the same and delusion [shita] all men.

It is not understood that the floor type is different with the Japanese with Britain and France.
It made it to the same by using it.

The difference of the floor type oscillated, fell into frenzy, and was said.
It is a brute.

*。
Man is deified.
That is, the human nature was killed enshrining it to Yasukuni.

Thus, Japan only of the hero is delusion [sareta].

*。
The hero in Japan became impression that excluded, deleted, and annihilated the human nature.
The fault is not seen there.

The floor type was oscillated.
It is Japanese aesthetics.
The hero is only beautiful.

The one not enshrined like that is rejected at the Japanese people.

It cannot be understood that it is a result of the homicide of the human nature.
It is because there is no human nature.

判決を変数として、
ここに判決や調書、国家や法律、企業や利潤、
このような人工生成物が含まれる。

このような意味のない文章が書けることが、文章の文章たる所以である。
即ち、文章が矛盾する時、文章は無矛盾である。

二つの「文章」は、文章上区別できない。
だから文章で、いろいろ書ける訳だ。

即ち、文章は変数であるということだ。
文章は、関数であり、その変数に人工生成物がいろいろ入れる。

*。
変数に+-があり、足すとゼロになる。
これがパラドックスの解消ともいえる。
パラドックスで矛盾を解消しいたとも言える。

その演算の自由性が、文章であったのだ。

     *。
文章が矛盾する時、文章は無矛盾である。
文章に+-あっても、それは関数として、無矛盾である。
高い階型に抜けたのだ。
即ち、パラドックスを解消した。

*。
従って、現実で検証されない文章は、意味をなさない。
文章は、現実での検証が必要である。

文章が無矛盾であれば、その文章自身は矛盾していることとなる。

即ち、文章現象と現実現象は、不確定性原理で、遮断されている。
無関係の関係である。

*。
今の国家権力は、現実で検証されたものではない。
即ち、妄想だ。

*。
文章は関数の一種であり、
現実で検証されないと、意味を成さない。

       *。
日本人の感情論は、現実で意味を成さない。

従って、感情論は、反対者を殺害して成り立つ。
即ち、感情論は妄想である訳だ。

日本はこの感情論を克服できず、
即ち、畜生であるということだ。

*。
感情論は妄想である。
これを日本世間が認識しないと、日本人は畜生となる。


   **。
日本人は、ゲーデルの不完全性定理以前の畜生である。

ゲーデルの不完全性定理以前と以後で、人間になるかどうかが決まる。

*。
イギリスは、パラドックスの解消を生き、
フランスは、パラドックスを作らない交わる平行線の相対性理論空間に抜けた。

お上日本は、イギリスやフランスと同列で論じられない。
それ以前の畜生段階だ。

これは差別でなく、人間性の違いだ。
人間性は皆同じではない。

ここに多様性があり、
日本人は多様性の一員でも、階型が違う。

*。
人間は、皆同じ階型ではなかった。

日本人は下位の階型であった。
上位との階型の違いを、解消せねばならない。

    *。
ここに日本人の妄想が築かれた。

即ち、人間性を殺して、神格化し、人間皆同じと妄想した。

日本人とイギリスやフランスとは、階型が違うことがわからない。
それを利用して、同一化した。

階型の違いを発振し、狂気に落ちいった。
それが畜生性だ。

*。
人間を神格化して、
即ち、靖国に祭って、人間性を殺した。

かくして英雄ばかりの日本が妄想された。

*。
日本の英雄は、人間性を排除・削除・殲滅した感動となった。
そこに欠点は見られない。

階型を発振させたのだ。
それが日本美学である。
英雄は美しいことばかりだ。

そのように祭らないものは、日本世間に拒絶される。

それが人間性の殺人の結果であることは、理解できない。
人間性がないからだ。

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