2008年9月27日土曜日

Japan is learning disorder

The impulse is a proliferating positively system as for the success
case, and the failure is dismissed.

Therefore, it leaves it to Grand Poobah.
That is, it is an oscillation device.

It strengthens by the success, and the failure is dismissed.
That is, it is learning disorder.

*。
Study is a negative feedback system that takes a lesson form failure.

The ADHD child cannot be unskilled the chopsticks use, be unskilled
the tie of the string, and fly over rope skipping.
Then, if the discipline of the home doesn't become it, government
Japan does the conviction lynching standing in god's standpoint.

Intelligence is beaten up pride because it is normal, and resists it.

Legitimate self-defense is assumed to be a crime, and it ..criminal.. tailors.

*。
There is no negative study in the impulse.

It processes it to the problem absolutely of the power of the state.

*。
The trouble is act to which a national criticism is not permitted.

Because the nation is absolutely correct, reflection and study are needless.

*。
The government nation was learning disorder.

It spreads to the people.
The people became learning disorder.

*。
The nation lynches the inconvenient one in the nation standing in god'
s standpoint, and however ..government.. therefore ..faultless.., it
convicts and it lynches it.

This is national order.

*。
Government Japan was learning disorder.

It is faultless in the country.
It is the confession and evidence.

*。
Learning disorder is a self-denial, and self-destruction.

The reading, writing, arithmetic of the elementary school cannot be done even
if becoming a university student.

Government Japan includes the person with 0.2.
It doesn't have school child's ability either.

*。
Government Japan infected the learning disorder virus the people.

Government Japan loses the ability to live, and lives only by money
and pleasure.

*。
That is, it became a nation not worth living.

Therefore, it came in the society of the person who was not worth
living, and to recover the self to the violent crime.

*。
It is a nation that the violent crime hopes for it though the
convenience of the nation is bad and makes it do.

Self-denial and self-destruction
The recovery from it became a murder of the nation by the carrying
over theory.

*。
The violent crime is a reaction of a brutal nation, and the movement
returned to 0.

*。
This is obvious in structural reason.

When Japan is written by structural reason, happiness is a Japanese
homicide.

*。
If normally returning it takes the even number, Japanese unhappiness
should erase the nation to return it to 0 because it is murdered to
the nation.

Can it study negative, and understand.

*。
It is necessary to study from both positive and negative.

It is structural reason that this can be done.


衝動は成功事例を増殖するポジティブ・システムであり、
失敗は棄却する。

だから偉い人にお任せする。
即ち発振装置だ。

成功で強化し、失敗を棄却する。
即ち、学習障害である。

   *。
学習は、失敗から学ぶ負帰還システムだ。

ADHD児童は、箸使いが下手、紐を結ぶのが下手、縄跳びが飛べない。
するとお上日本は、家庭のしつけがなっていないと、
神の立場に立って、断罪リンチする。

知能は正常だから、プライドを痛めつけられ、反抗する。

正当防衛を、犯罪とし、犯罪者に仕立てる。

*。
衝動には負の学習がない。

問題に国家権力の絶対で処理する。

     *。
障害は国家批判を許されない行為する。

国家は絶対に正しいから、反省も学習も不必要だ。

*。
お上国家自体が、学習障害だった。

それが国民に伝播し、
国民自体が学習障害となった。

*。
だがお上は誤りなしだから、
国家は、神の立場に立って、
国家に都合の悪いものを、断罪しリンチする。

これが国家秩序だ。

     *。
お上日本は、学習障害だった。

国に誤りなし、
それがその自白であり証拠だ。

*。
学習障害は自己否定であり、自己破壊だ。

大学生になっても、小学校の読み書きそろばんが出来ない。

お上日本自体、人を0.2と数える。
小学生の能力もない。

*。
お上日本は、学習障害ウィルスを国民に感染させた。

お上日本は生きる能力自体喪失して、
金と快楽だけで生きる。

    *。
即ち、生きるに値しない国家となった。

故に、生きるに値しない人の社会にあり、
凶悪事件に自己を回復することとなった。

*。
凶悪事件は国家の都合の悪いことだが、
それを望みやらせているのは国家だ。

自己否定と自己破壊、
それからの回復は、繰り込み理論によって、
国家の殺害となった。

*。
凶悪事件は、凶悪国家の反作用であり、
ゼロに戻す運動だ。

   *。
これは構造理性に一目瞭然だ。

構造理性で日本を書くと、
日本人の幸福は殺人である。

*。
それを正常に戻すことは、
対偶を取れば、
日本人の不幸は、国家に殺害されることだから、
ゼロに戻すには、国家を消さなければならない。

負の学習、こをすれば理解できる。

*。
正負両方からの学習が必要だ。

これができる構造理性だ。

0 件のコメント: