2007年12月22日土曜日

Structure of the schizophrenia

Myself by I of I for I.

Myself who makes myself whom I made in myself enemy.

Myself who is not possible to exist and makes it.

*。
There is such a trial.
The defendant added the defendant standing in god's standpoint and
the conviction and lynching were added.

The plaintiff added the defendant standing in god's standpoint if it
saw for the defendant and the conviction and lynching were added.

*。
It is in god's standpoint if he or she sees in the third party, the
plaintiff thinks that the other party is doing it of people though
the conviction lynching is done.

Only it is we that stand in god's standpoint, and, therefore, it is
burglar to criticize the plaintiff as for the standpoint of the god
not permitted.
It is not to be able to permit.

Two tears up the insistence here.
1.The defendant is not permitted to stand in god's standpoint.
2.The defendant is not permitted to criticize the plaintiff.

*。
If you make another one equivalent circuit of this trial
1.Plaintiff's standpoint comes off and the cylinder has come off to the
defendant.
2.The insistence opposite to the plaintiff reflects from the defendant.

In a word
A plaintiff's case and an opposite insistence rebound from the
defendant.
This two overlaps, and it resonates.

*。
In the mode with an integrated malfunction,
Myself who is hostile to it in myself whom I made.

This two resonates.
It doesn't understand who I am.

Both of we and myself who matched it to its enemy.
These three people resonate.

The excitement action is violently done.
I am broken.
I am lost.

*。
The people unite the group so.
It shakes each other, and the shake is swallowed.

Then, it is hostile though it becomes a stable state with the society.

Then, the problem shifts to the society.

An integrated malfunction is moved to the society, and, then, this
trial is cradled in a word.

It stabilizes when escaping in the sickness.

*。
In a word, enemy's of me and me in I resonances are developed with
the society.

Confusion is steady in the society of me.

This might have been the Pacific War.
Trial
Therefore, the small Pacific War.

The Pearl Harbor attack of defendant.

Such a composition comes into view.
The mechanism of an integrated malfunction is seen at the same time.


自分の自分による自分のための自分。

自分が自分の中に作った自分を敵とする自分。

自分を存在不可能にする自分。

*。
こういう裁判がある。
被告が神の立場に立って、
被告を断罪、リンチを加えた。

被告にとって見れば、
原告が神の立場に立って、
被告を断罪、リンチを加えた。

*。
第三者的に見れば、
原告は神の立場にあり、
人々を断罪リンチしているのだが、
それを相手がやっていると思う。

神の立場に立つのは自分たちだけであって、
だから原告を非難することは、
許されざる神の立場を強盗した。
それは許せないことだ。

ここで主張が二つに引き裂かれる。
1.被告が神の立場に立つことを許さない。
2.被告が原告を批判することを許さない。

*。
もう一つこの裁判の等価回路を作れば、
1.原告の立場が被告に筒抜けしている。
2.被告から原告と逆の主張が反射している。

つまり、
原告の主張と、逆の主張が被告から跳ね返ってくる。
この二つが重なり合って、共振する。

*。
統合失調のあるモードでは、
自分が作った自分の中に自分に敵対する自分。

この二つが共振し、
自分が誰だか判らなくなる。

自分と自分の敵と両方合わせた自分。
この三者が共振する。

激しく興奮行動する。
自分を壊す。
自分を失う。

*。
こう人たちが集団を組み、
互いに揺れ合い、その揺れを呑み込む。

すると安定状態になるが、社会と敵対する。
すると社会の中に、問題が移行する。

つまりこの裁判は、
社会に統合失調を移し、
そこで発祥する。

病気に逃れると、安定する。

*。
つまり自分の中の自分と自分の敵の共振を、
社会に展開する。

社会に混乱は、自分の安定である。

これが太平洋戦争でもあったのではないか。
それがこの裁判、
だから小型太平洋戦争。

被告に真珠湾攻撃。

そういう構図が見えてくる。
同時に統合失調の仕組みが見える。

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