2007年9月25日火曜日

Bararian's paradox

In ancient China
China made to the most advanced by the culture Chinese, and all
foreigners were called a barbarian.

This word entered Japan, and the foreign country in Japan was called
Ebis.

Japan is Ebis for China.
China is Ebis for Japan.

Japan is Ebis, and not Ebis.
Isn't China Ebis or Ebis for Japan?

Isn't Japan Ebis or Ebis?

Basho also was using word Ebis.
Isn't China Ebis or Ebis?

Did not you think Ebis?
The feelings theory is not logical.

That is, a fellow not unpleasant is not Ebis though an unpleasant fellow is
Ebis.

An unpleasant fellow is called a barbarian, and the one not unpleasant is
called a civilization person.

For the American, the civilization person and another are barbarians. ?

An unpleasant fellow ..barbarian.. bullies and it kills or it is made to reform
a Japanese group.

Whether it is unpleasant for the Japanese or is not unpleasantness is a
dividing road.

Isn't this true colors of bullying?
That is, feelings Fundamentalism absolutely.

This absolutely bullies the Japanese.
All Japanese are bullied.

Japanese way of life to overcome this.
Ultimate bullying of bullying Fundamentalism.

What is done.
Not seeing it, and bullying Fundamentalism and bullying Fundamentalism
of feelings theory.

The humanity appearance is a humour, is a pierrot, becomes feelings
bullying Fundamentalism and this double bind, and is exchanged.

Japanese way of life that jeers me and laughs. ?
Isn't it true colors of the slyness and the envy of the Japanese?


古代中国では、
中国が最も文化の進んだ中華とし、
外国人をすべて野蛮人と呼んだ。

この言葉が日本に入って、
日本の外国を夷狄と呼んだ。

中国にとって、日本は夷狄だ。
日本にとって中国は夷狄だ。

日本は夷狄であって、夷狄でない。
日本にとって、中国は夷狄か夷狄でないか。

日本は夷狄か夷狄でないか。

芭蕉も夷狄という言葉を使っていた。
中国は夷狄か夷狄でないか。

夷狄とは見ていなかった?
感情論は論理的でない。

即ち嫌な奴は夷狄だが、嫌でない奴は夷狄でない。

嫌な奴を野蛮人といい、嫌でないものを文明人という。

アメリカ人は文明人、他は野蛮人!?

日本人集団に、嫌な奴は野蛮人、いじめ殺すか改心させる。

日本人には、嫌であるか嫌でないかが分かれ道!

これがいじめの正体ではないか。
即ち、気分絶対原理主義。

これが日本人を絶対的にいじめている!
日本人は全員いじめられている!

これを潜り抜ける日本人の生き方。
いじめ原理主義という究極のいじめ!

何ということをやっているのだ。
それが見えない、いじめ原理主義、
感情論といういじめ原理主義。

人情世間体は感情いじめ原理主義、
このダブルバインドに、
ユーモアやピエロとなって交わす。

自分をあざけ笑う日本人の生き方!?
日本人の陰険と嫉妬の正体ではないか。

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