There is only a part in Japan, and is no whole.
If the thing is imitated, it becomes it so.
The Japanese Galapagos theory is active.
This is a result of doing by the mimicry.
That is, it is a phenomenon in which the whole doesn't exist in a part alone.
The miniature garden was made from the mixture of variety.
In Sony in the Masaru Ibuka age, there was whole.
They made the miniature garden of the electron.
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What is the whole?
The whole cannot be made from items.
This is whether to suppress the center of gravity of the system.
Center of gravity only has to correspond to the whole.
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If the system is progressed, what you do is not understood.
It is because the center of gravity of the system becomes a problem when things shift to the system.
What is the center?
The stability is a problem.
The age of the explosion has already ended.
Stability is a problem of the center of gravity of the system.
Then, growth is still made a problem.
It is to destroy the system.
Neoliberalism is a profit of the destruction of the system.
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Reason is an encyclopedia.
The intellect is a problem of the entire = life.
It is a problem of preserving the entire life.
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When the life is called center of gravity, it is good.
To preserve center of gravity is to preserve the life.
In the whole, the life and the part are parts.
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There is a life if the negative feedback hangs.
The positive feedback is to destroy the life.
It should be a negative feedback for the person to preserve the life.
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Economy is a problem of preserving the life.
The growth economy destroys the life.
The growth era has already ended.
Human race's life is only destroyed if it does.
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The life is only in center of gravity.
It is growth to dismantle it.
The life is preserved, and as for growth on that, the floor type is different.
The cancellation of the paradox of growth with a different this floor type is person's way of life.
日本には部分だけがあって、全体がない。
物まねするとこうなる。
日本ガラパゴス論が盛んだ。
これは物まねでやった結果だ。
即ち、部分だけで全体がない現象だ。
いろいろの寄せ集めで、箱庭を作った。
井深大時代のソニーには、全体があった。
彼らは電子の箱庭を作った。
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全体とは何か。
箇条書きで全体は作れない。
これはシステムの重心を押さえるかどうかだ。
重心が全体に対応していれば良い。
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システムを展開すれば、何をやっているのか分からなくなる。
物事がシステムに移行すると、システムの重心が問題となるからだ。
何が中心か。
その安定性が問題だ。
もう爆発の時代は終わった。
安定性はシステムの重心の問題だ。
そこでまだ成長を問題にする。
それはシステムを破壊することだ。
新自由主義とは、システムの破壊の利益だ。
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理性は百科事典だ。
知性は全体=命の問題だ。
全体の命を保存する問題だ。
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命を重心といったらいい。
重心を保存していることは、命を保存していることだ。
全体は命、部分は部品。
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負帰還が掛かっていれば、命がある。
正帰還は、命を壊すことだ。
人が命を保存するには、負帰還でなければならない。
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経済も、命を保存する問題だ。
成長経済は、命を破壊する。
もう成長時代は終わった。
やれば人類の命を壊すだけだ。
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命は重心にしかない。
それを解体させる成長だ。
命を保存して、その上での成長は、階型が違う。
この階型の違う成長のパラドックスの解消が、人の生き方だ。
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