The part is the whole.
There are the one that is the part and the one that is not the part also in the part.
The part includes two parts though it cannot be proven.
This is absolutely a self-identity of contradiction.
It approves in consideration though this is not actually approved.
These are the freedoms of sentences.
This cannot be proven by the reality.
That is, sentence phenomenon and a real phenomenon are intercepted by the indeterminacy principle.
*。
That is, sentences are the freedoms of the lie and the delusion.
There is truth in that, too and might be the lie.
It is necessary to verify this by the reality.
Then, neither the lie nor the delusion are verified.
The freedoms of sentences were the freedoms of the delusion.
*。
Free literature can be done by using this delusion.
As for this, the culture might be not so might richness.
It is understood that it is an oscillation of the character with literature.
This might become a study art.
It might be not so.
This frenzy and the crime are the diversitys of sentences.
*。
It is a translation whose money, senses, and impression might be the crimes and be frenzies.
It might be not so.
It cannot be proven.
Man can be increased, and it misinterpret it by using this freedom.
*。
The homicide and the burglar can be overwrited and love or the soul be overwrited.
Healing and saving can be made there.
Actually it.
*。
The sense of well-being, the throb feeling, and the sense of relief can be obtained here for love, the soul, healing, and saving.
I feel the sense of fulfillment and the satisfaction there.
However, to this kinematic pair
Loneliness, helplessness, lonely [kan], the sense of loss, and the anxiety arise.
Both become the realities because of the one set.
*。
That is, it is understood that healing and saving were escapes from the reality.
The reality heals by this and it is not saved.
*。
Do you live in the reality or live in a real denial?
Latter literature was a real denial.
That is, it was a lie and a delusion.
*。
This was an eternal boy syndrome.
There is no adult there.
*。
To grow up is to request neither healing nor saving.
It is juvenile literature from which this is requested.
However, there is a child in this world, too.
However, they are cruel for the geniality.
*。
The coexistence of the geniality and cruelty was a brute, and not a human nature.
It is the world of juvenile literature.
*。
Government Japan was a child's world.
The world of the quibble there.
To grow up is to request neither healing nor saving from here.
*。
This circumstances are written in 1Q84.
部分は全体である。
部分の中にも部分であるものと部分でないものがある。
それは証明できないが、部分の中に二つの部分がある。
これが絶対矛盾の自己同一性だ。
これは現実に成立しないが、意識の中で成立する。
これが文章の自由性だ。
これは現実で実証することはできない。
即ち、文章現象と現実現象は、不確定性原理で遮断されている。
*。
即ち、文章は嘘や妄想の自由である。
その中に真実もあれば、嘘であることもある。
これは現実で検証しなければならない。
すると嘘や妄想は検証されない。
文章の自由性は、妄想の自由性であった。
*。
この妄想を使って、自由文学ができる。
これは文化の豊かさであることもあり、そうでないこともある。
文学とは文字の発振であることが分かる。
これが学問芸術となることもある。
そうでないこともある。
この狂気や犯罪は文章の多様性でもある。
*。
金・官能・感動が犯罪や狂気であることもある訳だ。
そうでないこともある。
それは証明できない。
この自由性を使って、人間を拡大したり、歪めることもできる。
*。
殺人と強盗を、愛とか魂とか上書きできる。
そこに癒しや救いも作れる。
それは現実にはないことだ。
*。
ここに愛や魂、癒しや救いを求め、幸福感・躍動感・解放感を得ることができる。
そこに充実感や満足感を感じる。
だがこの対偶に、
孤独感・無力感・寂寥感・喪失感・不安感が生まれる。
両者はワンセットで、現実となる。
*。
即ち、癒しや救いは現実からの脱走であったことが分かる。
これで現実が癒し救われることはない。
*。
現実を生きるのか、現実否定を生きるのか。
後者の文学は、現実否定であった。
即ち、嘘や妄想であった。
*。
これが永遠の少年症候群であった。
そこには大人がない。
*。
大人になることは、癒しや救いを求めないことだ。
これを求める児童文学だ。
だがこの世には子供もいる。
彼らは優しさを求め、だが残酷である。
*。
優しさと残酷の共存は、畜生性であり、人間性ではなかった。
それは児童文学の世界だ。
*。
お上日本は、子供の世界であった。
そこは屁理屈の世界だ。
大人になることは、ここに癒しや救いを求めないことだ。
*。
この事情は、1Q84に書いてある。
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