2010年4月9日金曜日

do the nonentitiy young people exist?

Is not the nonentity youth permitted or permitted?
This cannot be proven and cannot be decided.

It is necessary to prove it if not permitted.
It cannot be done.

It is not contradicted to exclude the nonentity youth.
It is not proven.
Because it is contradiction.

*。
Relations to man are problems of the Godel's incompleteness theorem.

What also has the agreement and opposite if standing in both [**] theory.
Because it is real existence of people.

Therefore, an agreement and opposite contradiction are set.
Then, the discussion is deepened, and it brings it together in the place where both consent.

Then, it becomes the one that neither of both consents.
This is development with the third space.

This is a cancellation of the paradox.

*。
On the other hand, the paradox oscillates when standing.
This is the third method.
It not to opposite even if it agrees, and either to kill the discussion.

This was a fascism.

A national fundamentalism is here.
The nation is correct even if wrong.

This is an absolute authority, and it is only free violence and exists.

*。
That is, a national fundamentalism is a delusion, and it lives in opposite exclusion.
That is, because a national fundamentalism has opposite, it approves.
It doesn't approve if there is not opposite.

That is, it is correct because it is wrong.
This is a significant point of the self-denial.

*。
There are a young hooligan and an adult in this world.

A national fundamentalism is young hooligan's method.
However, there is no one happy as defective.
The killing burglar is good at the person.

It is an adult not to do this.
The weak are relieved, and the capital punishment is not done.
It is a method where it lives all.

*。
Young hooligan's method is a self-cultivation method.
Anything doesn't change even if this is done.
It can do nothing but self-satisfy it ..there...

The dissatisfaction is dispelled by the bad-boy behavior.
This is the United States and Japan.
It plows one's own furrow.

It is likely to become a fixed point here in the case to become a significant point.

*。
An adult method is the truth search.
The society is established there.
It is the world that everyone consents.

This is an autonomy of the intellect.
It is the world where the agreement and opposite were synthesized.

This is a fixed point of the human nature.
That is, it is a cancellation point of the paradox of the ambiguity.

非実在青少年は、許されるか、許されないか。
これは証明不能・決定不能である。

許されないとなると、それを証明せねばならない。
それは出来ないのだ。

非実在青少年を排除することは、無矛盾である。
それは証明されない。
それは矛盾であるから。

     *。
人間に関わることは、ゲーデルの不完全性定理の問題だ。

両義論に立てば、何事も賛成と反対がある。
それが人々の実在だから。

だから賛成と反対の矛盾を設定し、
そこで議論を深め、両方が納得するところにまとめる。

すると両者は、両方とも納得しないものとなる。
これが第三空間への展開だ。

これがパラドックスの解消だ。

     *。
一方に立つと、パラドックスは発振する。
これも第三の方法だ。
それは賛成でも反対でもなく、議論を殺すことだ。

これがファシズムであった。

ここに国家原理主義がある。
国家は間違っていても正しい。

これが絶対権力で、それはただの暴力でしかない、

*。
即ち、国家原理主義は妄想であり、反対排除を生きる。
即ち、国家原理主義は、反対があるから成立する。
反対がなければ成立しない。

即ち、間違っているから正しい。
これが自己否定の特異点だ。

   *。
この世には不良少年と大人がいる。

国家原理主義は不良少年の方法だ。
だが不良ほど楽しいものはない。
人を殺し強盗が出来る。

これをしないのが大人だ。
弱者を救済し、死刑をしない。
皆で生きる方法だ。

*。
不良少年の方法は、自己修養の方法だ。
これをやっても何も変わらない。
そこには自己満足しかない。

その不満を、不良行為で晴らす。
これがアメリカと日本だ。
我が道を行く。

ここには特異点になる場合と、不動点になる場合がある。

*。
大人の方法は、真理探究だ。
そこに社会を作る。
誰もが納得する世界だ。

これが知性の自主性だ。
それは賛成と反対を合成した世界だ。

これが人間性の不動点だ。
即ち、両義性のパラドックスの解消点だ。

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