The people who live in the self-cultivation live in the crime and frenzy.
It is because of not quieting if it doesn't make it to good feelings for someone.
The United States and the Japanese sentence study are literatures that make me good feelings for myself.
That is, my frustration is substituted secretly and good feelings are substituted secretly in me.
This is self-cultivation.
I do not change though it rides the wagon.
Neither I nor the society improve.
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On the other hand, there is the truth search society.
People's suffering and worries are processed as a society.
It is the truth search society.
It is necessary to improve the society here.
As a result, the society has grown up.
This is Europe.
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The nation is a defective group.
The problem is appealed to violence, and it puts it in order because of the homicide and the burglar.
A national fundamentalism is not approved if it is not assumed it is correct even if wrong.
Only the nation is correct.
Besides, even if it is correct, it excludes it.
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The nation is evil, and violence absolutely.
The nation is settled only by this.
It is the United States and Japan.
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It is a nation and the people are the parallel lines that doesn't intersect.
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The intersecting parallel lines of the nation was Europe with the people.
Therefore, it is generous to violence like Sea Shepherd Conservation Society.
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A national fundamentalism doesn't admit people's violence at all.
Therefore, there is no evolution.
With this, the society cannot grow up.
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It is necessary to admit national violence so that the nation may grow up.
This is to admit the second resistance period.
The second resistance period because of growing up is admitted.
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When he or she grows up, the second resistance period and a good child who doesn't have it are effective in the crime.
The reality has proven it.
This is a crime society.
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The self-cultivation was not to have admitted the second resistance period.
People who cannot grow up there overflow.
And, it grows up, and it becomes defective.
That is, violence is brandished, and it lives in the homicide and the burglar.
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The person who resisted the second resistance period grows up when growing.
That is, the weak are relieved, and it does away with the death penalty.
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This is the United States and Europe.
自己修養を生きる人たちは、犯罪と狂気を生きる。
誰かにいい気持ちにしてもらわないと、落ち着けないからだ。
アメリカ・日本文学は、自分で自分をいい気持ちにする文学である。
即ち、自分の欲求不満を、自分の中でいい気持ちを摩り替える。
これが自己修養である。
いい気持ちになるが、自分は変わらない。
自分も社会も向上することはない。
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一方に、真理探究社会がある。
人々の苦しみや悩みを、社会として、処理する。
それが真理探究社会である。
ここでは社会を向上させねばならない。
その結果、社会は大人になった。
これがヨーロッパだ。
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国家は不良集団だ。
問題を暴力に訴え、殺人と強盗で始末する。
国家原理主義は、間違っていても正しいとしないと成立しない。
国家だけが正しい。
それ以外は正しくても排除する。
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国家は悪であり、絶対暴力だ。
これでしか国家はまとまらない。
それがアメリカや日本だ。
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国家と国民は交わらない平行線だ。
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ヨーロッパは、国家と国民が、交わる平行線とした。
従って、シー・シェパードのような暴力には寛大である。
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国家原理主義は国民の暴力を一切認めない。
だから進化がない。
これでは社会が大人になれない。
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国家が大人になるためには、国民暴力を認めねばならない。
これは第二反抗期を認めることだ。
大人になるための、第二反抗期を認める。
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第二反抗期ともたないいい子は、大人になると犯罪を生きる。
現実がそれを証明している。
これが犯罪社会だ。
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自己修養は、第二反抗期を認めないことであった。
そこに大人になれない人々が溢れる。
そして大人になって、不良になる。
即ち、暴力を振りまわし、殺人と強盗を生きる。
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第二反抗期に反抗した人は、大きくなると、大人になる。
即ち、弱者を救済し、死刑を廃止する。
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これがアメリカとヨーロッパである。
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