2007年5月9日水曜日

No significant in self-reference sentence

I do not say the lie, and I say so. When something is said, it is necessary to prove. It passes only in the place where the word is arranged because the meta-order is not considered in Japan. It is Europe 2,500 previous in year or more.
I do not say the lie. I say the truth.
When this corner is taken, I say the lie. I say the truth or neither me.
This is all the same meaning. There is a meaning in a word not significant. It is ,in a word, a meaning doing sentence.
The whole of the misunderstanding is ,in a word, understanding of the truth. Not significant was understood. This is understanding of the whole of the misunderstanding.
There is a well where incoherent is gushed in this world, and the meaning is formed on this. The truth gushes from the well of the misunderstanding or incoherent.
However, there is no truth if entering the inside for the misunderstanding. The truth can be approved to the place where the misunderstanding actually touches.
Because sentences not significant put it, a significant sentences there can be made.
The meaning can be made there because there is the world not significant.
The self-reference sentence must fit in the world not significant. Going out of hereIt must be significant to make the truth here.
It is possible ..truth.. to crystallize , ..misunderstanding possibility.. there. It is true Japan that consists of people who misunderstood it.
*It positively examines it. It doesn't examine it backwards. It doesn't positively examine it between these two extremes. It examines it backwards. These come out.
To give the meaningIt can do nothing but develop outside this sentence.
*It does when saying doing. It doesn't do when saying not doing.
It doesn't do when saying doing. It does when saying not doing.
*All same meaning doing sentences. To give the meaning, something is done by the reality.
The act of the sentence composition and the reality is different. This becomes the same in the Asperger logic. Infant phenomenon.
The deviation value ability has extremely developed into the Japanese by the infant and the infant. That is, the high performance autism phenomenon.

私は嘘は申しません、そう私は申しているのです。何かいったときは実証が必要。日本ではメタ階型意識がないので、言葉を並べただけで通ってしまう。二千五百年以上前のヨーロッパだ。
私は嘘は申しません。私は本当のことを申します。
この対角をとると、私は嘘を申します。私や本当を申しません。
これが皆同じ意味だ。つまり意味がない意味がある。つまり意味なし文だ。
つまり誤解の総体は真の理解である。意味のないことを理解した!これが誤解の総体の理解である。
現世には支離滅裂を噴出する井戸があって、この上に意味が形成される。誤解とか支離滅裂の井戸から、真実が噴出する。
だが誤解に中に入れば真実はない。誤解が現実に触れ合うところに、真実が成立可能。
意味のない文章がかけるから、そこに意味のある文章を作れる。
意味のない世界があるから、そこに意味を作れる。
自己言及文は意味のない世界にはまること。ここを出ることが、ここに真実を作ることが意味のあること。
誤解可能性があってこそ、そこに真実を結晶できる!それを誤解した人々からなる真の日本だ!
*前向きに検討します。後ろ向きに検討しません。この両極端の間に、前向きに検討しません。後ろ向きに検討します。これらが出てくる。
意味を与えるには、この文の外で展開するしかない。
*やるといったらやります。やらないといったらやりません。
やるといったらやりません。やらないといったらやります。
*皆同じ意味なし文。意味を持たせるには現実で何かやることだ。
文章作文と現実の行為は違う。Asperger論理ではこれが同じになる。幼児現象。
日本人は幼児、幼児で偏差値能力が極端に発展した。即ち高機能自閉症現象!

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