Physiological self, social self, and Geco.
The self has changed violently.
The self makes it to micro.
It has become own as relate about elements of variety.
The element is included in not only the self but also others and the
society.
Copipe self of various elements of the world.
The soul is given to this.
This might be called a self-actualization.
The buddhist image of I is made from elements of variety.
Social self who consists of physiology self and society that consists
of mental self and physiology that consists of information self and
spirit that consists of information.
I am Copipeed to the canvas of self.
And, I am put.
I of the start and the following I are the relations between real and
the meta.
The meta self is made from a real self, and the soul enters when this
can be done.
This meta self cannot make it from money and power.
The rupture here occurred.
Neither the coexistence of this old and new self nor this can be done.
It coexists apart.
Being able to do this can overlap it the quantum system and here.
The world becomes the particle and wave motion here with the
individual.
The feature there is an indeterminacy principle.
If the world is lost, and sets it up in the world if the individual
is clarified, the individual is lost.
Therefore, it is possible to overlap it.
When Satoru is thrown, and had one's own way if the corner leaves,
and is pierced to affection if working, it is tight.
Intellect and Gёdel rationality that extends in this world.
生理的自己、社会的自己、そして時空自己。
自己が激しく変わっている。
自己がミクロ化し、
いろいろの要素の関係としての自己になってきた。
その要素は自己だけでなく、他者や社会も含む。
世界の諸要素のコピペ自己。
これに魂を与える。
これを自己実現といっているのではないか。
自分という仏像をいろいろの要素から作る。
情報からなる情報自己、
精神からなる精神自己、
生理からなる生理自己、
社会からなる社会自己。
自己というキャンバスに自分をコピペする。
そして自分を入れる。
はじめの自分と後の自分は、
リアルとメタの関係。
リアル自己からメタ自己を作る、
これが出来ると魂が入る。
このメタ自己は金や権力で作れない!
ここの断絶が起きた。
この新旧自己の共存、
これが出来ない。
分離しつつ共存する!
これが出来るのは量子系、
ここで重ね合わせが出来る。
ここで個人と世界は、粒子と波動になる。
そこの特徴は不確定性原理。
個人をはっきりさせれば、世界は失われ、
世界に立てば個人は失われる。
だから重ね合わせが出来る!
智に働けば角がたち、
情に掉させば流され、
意地を通すと窮屈だ。
この世界を渡る知性、Gёdel合理性!
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