2007年5月15日火曜日

Superimposition of different cultures

It coexists though it differs. In a word, there is stability in the optimization of diversity.
It coexists with evil in the age of the exclusion of evil the end. There is the embarrassed one, too, when is variously also in evil, and the most much existing.
Government Japan and cool Japan should coexist. The mutually acceptable compromise becomes a problem.
It embarrasses, and no matter how it is beautiful, aesthetics that excludes the one not so is embarrassed with evil that does the homicide. The one to exclude it in a word is unsuitable for diversity.
Rather than bad the body that becomes emptyExcluding it with the meeting trap squids is bad. There are two evil that may ..evil.. be ..evil.. ..real badness and meta badness.. free.
The nation and aesthetics that doesn't admit coexisting are real good and free good. By the meta goodThe law and the aesthetics not controlled destroy diversity.
That is, the one to destroy existence is not accepted. This that admitted the existence of the others who did not exclude it was diversity.
This principle of piling putting togetherThis is Palestine and Israel. The government nation is made to coexist with cool Japan. This is a theory of the man place.


違うものの共存、つまり多様性の最適化に安定がある。
悪の排除の時代は終わり、悪との共存。最も悪にもいろいろあり、あっては困るものもある。
お上日本とクールジャパンは共存せねばならない。互いの妥協点は問題になる。
殺人を行う悪は困るし、いくら美しくても、そうでないものを排除する美学は困る。つまり排除を目的にするものは、多様性にそぐわない。
あく自体が悪いというより、会わないからと排除することが悪いのだ。悪にもリアル悪とメタ悪、ただの悪とよい悪、二つがある。
共存を認めない国家や美学は、リアル善でただの善。メタ善によって、コントロールされない法や美学は多様性を破壊する。
即ち存在自体を破壊するものは受け入れられない。排除しない他者の存在を認める、これが多様性であった。
この重ねあわせ原理、これはパレスチナとイスラエル、お上国家とクールジャパンを共存させる。これが人間場の理論だ。

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